کد خبر : 1756325 | 28 اردیبهشت 1400 ساعت 19:50 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

تایید شد؛ جدایی دو مربی بایرن مونیخ در پایان فصل

بایرن مونیخ تایید کرد میروسلاو کلوزه و هرمان گرلند در پایان فصل از این تیم جدا خواهند شد.

تایید شد؛ جدایی دو مربی بایرن مونیخ در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که هانسی فلیک در یک تصمیم شوکه کننده اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بایرن‌مونیخ جدا شود و بعد از یک دوران فوق العاده موفق در این تیم و کسب شش گانه با باواریایی‌ها به دنبال یک چالش جدید در حرفه خود برود.

 

بعد از قطعی شدن جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ شایعاتی در رابطه با دستیاران او در این تیم نیز مطرح و گفته شد که شاید میروسلاو کلوزه و هرمان گرلند به کار خود در باشگاه آلمانی ادامه دهند اما به نظر می رسد که سرمربی جدید باواریایی ها یعنی یولیان ناگلزمان اعلام کرده که نیازی به آن ها ندارد.

 

 

1603058

 

 

در همین راستا دقایقی پیش باشگاه بایرن مونیخ به شکل رسمی اعلام کرد که میروسلاو کلوزه و هرمان گرلند بعد از بازی پایانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا از این تیم جدا خواهند شد.
گفتنی است کلوزه چندی پیش و با درخواست هانسی فلیک به کادرفنی بایرن مونیخ اضافه شده بود اما هرمان گرلند یک افسانه واقعی در باشگاه بایرن‌مونیخ محسوب می‌شد و از زمان لوئیس فن خال در این تیم حضور داشته است. گرلند 56 ساله مجموعا 12 سال در بایرن مونیخ حضور داشت و به ستاره‌هایی نظیر فیلیپ لام، داوید آلابا، باستین شواین اشتایگر و توماس مولر کمک کرد که به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها