کد خبر : 1756444 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:05 | 20.5K بازدید | 9 دیدگاه

دلیل غیبت دیاباته بحث مالی نیست

مددی: مشاور ایتالیایی مجیدی بعد از تعطیلات می آید

مدیرعامل استقلال گفت که لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال در پرونده استراماچونی، حدود 15 روز قبل به دادگاه CAS ارسال شده است.

مددی: مشاور ایتالیایی مجیدی بعد از تعطیلات می آید

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی درباره وضعیت استقلال برای دیدار امروز مقابل ذوب‌آهن، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش گفت: پس از اتفاقی که در شهرآورد افتاد و حاشیه‌های فراوانی از حیث داوری، گریبان تیم استقلال را گرفت، تیم ما برای بازی امروز آماده است.


او در مورد غیبت چند روزه شیخ دیاباته در تمرین استقلال و دلیل این موضوع گفت: دیاباته مصدومیتی از ناحیه پا دارد و در چند روز گذشته به درمان پرداخته است. از نظر منابع مالی مشکلات فراوانی داریم، اما دلیل حضور نداشتن او بحث مالی نیست. ما با شیخ صحبت کرده‌ایم و او شرایط ما را درک می‌کند. در صحبتی که شب گذشته با مجیدی داشتم، او گفت دیاباته در حال درمان است و در بازی امشب حضور نخواهد داشت.


مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد حضور دستیار ایتالیایی گفت: مجیدی برای به خدمت گرفتن دستیاری که شناخت خوبی نسبت به وی داشت، درخواست کرد. ما هم رایزنی کردیم و به وی جواب مثبت دادیم. اکنون در حال طی روند اداری هستیم.


مددی در مورد تناقض حضور دستیار خارجی در استقلال با قانون ممنوعیت جذب مربیان و بازیکنان خارجی گفت:  ما نمی‌خواهیم برای او کارت بگیریم. بلکه او مشاور فنی سرمربی می‌شود و فقط در تمرینات حاضر خواهد شد. ان‌شاءالله دستیار جدید پس از تعطیلات به تیم اضافه می‌شود.


مددی درباره پرونده آندره‌آ استراماچونی گفت: شرح تفصیلی رأی استراماچونی حدود 25 روز پیش آمد و لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال حدود 15 روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است. ما برای این پرونده وکلای بین‌المللی گرفته‌ایم و موضوع اکنون در CAS در حال بررسی است.

دیدگاه‌ها