کد خبر : 1756503 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:05 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

وعده بزرگ مادر رونالدو عملی می شود؟ (عکس)

دولورس اویرو مادر کریستیانو رونالدو با جت اختصاصی و پرچم اسپورتینگ لیسبون در دست وارد تورین شد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روزهای خوبی را در تورین پشت سر نمی گذارد و حتی ممکن است با یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز ناکام بماند. تنها یک بازی تا پایان فصل باقیمانده و یووه فعلا در رده 5 سری آ قرار دارد. اگر در نهایت این ناکامی حاصل شود، بعید است رونالدو فصل بعد را نیز در یووه بماند. 

 

 

1602750

 

 

شایعات در مورد آینده او زیاد است و پس از پاسخ منفی رئال به بازگشت او و احتمال اندک دریافت پیشنهاد از منچستریونایتد، گفته می شود او به اسپورتینگ لیسبون باشگاهی که فوتبالش را در آن شروع کرده، باز خواهد گشت.

اخیرا انتشار تصاویر جا به جایی اتوموبیل های پرتعداد رونالدو نیز بر گمانه زنی ها افزود. او قبل از جدایی از رئال نیز همین کار را انجام داده بود.

 

 

1603333

 

 

مادر رونالدو به مناسبت بازی نهایی جام حذفی ایتالیا بین یوونتوس و آتالانتا امروز با هواپیمایی اختصاصی وارد تورین شد. او با انتشار عکس زیر و در حالی که پرچم اسپورتینگ لیسبون را در دست دارد، بار دیگر خبرساز شد.

دولورس اویرو چندی پیش گفته بود که پسرش را راضی خواهد کرد فصل بعد برای اسپورتینگ بازی کند که البته احتمال رخ دادن این اتفاق از سوی ژرژ مندس مدیربرنامه های رونالدو تکذیب شد.

دولورس در نهایت پسرش را راضی به جدایی از یووه خواهد کرد؟

 

 

 

دیدگاه‌ها