کد خبر : 1756513 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:21 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

کنعانی و نوراللهی؛ چرا تمدید - چرا جدایی؟

جدایی احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، چالش بزرگی را برای کادر مدیریتی پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.

کنعانی و نوراللهی؛ چرا تمدید - چرا جدایی؟

به گزارش "ورزش سه"، این دو بازیکن در پایان فصل، قراردادی با پرسپولیس نخواهند داشت و منابع موثق از پیشنهادات قطری برایشان خبر می‌دهد. بنابراین پرسپولیس کار سختی برای حفظ دو ستاره اصلی خود خواهد داشت.

 

احمد نوراللهی که از معدود بازمانده‌های دوران پیش از برانکو محسوب می‌شود، در این مدت فقط به خاطر یک دوره کوتاه سربازی از پرسپولیس جدا شد و پس از آن توانست جایگاهش در ترکیب اصلی را پس بگیرد و این فصل هم بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده است.

 

کنعانی اما شرایط متفاوتی دارد. او فصل پیش پیراهن پرسپولیس را دوباره بر تن کرد و در این دو فصل دفاع وسط فیکس پرسپولیس بود. حالا قرارداد دو ساله این بازیکن با قرمزها در حالی به روزهای آخرش نزدیک شده که او در ۲۷ سالگی فرصت بسیار خوبی برای لژیونر شدن پیش روی خود می‌بیند.

 

نکته مهم این است که پرسپولیس در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و چشم انداز مثبتی هم دیده نمی‌شود. پاداش آسیایی به نوعی پیش‌خور شده و امکان دریافت آن نیز فعلا غیرممکن به نظر می‌رسد. کارگزار اسپانسری در پایان اولین سال قرارداد خود به سر می‌برد و دیگر منابع مالی هم در دسترس نیستند.

 

در چنین شرایطی شاید دست یحیی گل‌محمدی هم در بازار برای معرفی بازیکن جانشین چندان باز نباشد و همه این مسائل، پرسپولیس را به سمتی سوق می‌دهد که نتیجه‌اش ممکن است خروج دو ستاره و ناکامی در جایگزینی باشد.

 

به هر حال مدیران پرسپولیس دو ماه دیگر فرصت دارند تا با کنعانی و نوراللهی به توافق برسند و اجازه ندهند این دو راه شجاع، ترابی و... را بپیمایند.

دیدگاه‌ها