کد خبر : 1756651 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:56 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

الرایة همچنان کنعانی را بازیکن الاهلی می داند

روزنامه الرایة قطر همچنان معتقد است که کار پیوستن محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس به الاهلی، تمام شده است.

الرایة همچنان کنعانی را بازیکن الاهلی می داند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایة قطر در مطلبی به تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه الاهلی پرداخته و این روزنامه معتبر قطری همچنان معتقد است که کار انتقال محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس به الاهلی، تمام شده است.


این روزنامه نوشته است: مدیریت باشگاه الاهلی به سرپرستی عبدالله الملا، به همراه معاون باشگاه و نیبوشا سرمربی تیم، در حال مطالعه همه گزینه های موجود برای تقویت تیم است. تلاش الاهلی برای جذب بازیکنان خارجی جدید جهت تقویت تیم در فصل جدید که در آن الاهلی امیدوار است رتبه پنجم خود در فصل گذشته را بهبود بخشد.

 

1603544


الرایة در ادامه با ذکر قطعی بودن حضور کنعانی در قطر نوشت: تیم الاهلی پس از به خدمت گرفتن حسین کنعانی زادگان بازیکن ایرانی پرسپولیس به جای شین لوری استرالیایی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود، باید در فصل جدید سه حرفه ای جدید به خدمت بگیرد.


الرایة در ادامه با ذکر دلیل جدایی ابراهیمی از این تیم نوشت: این باشگاه همچنین برای جذب یک هافبک در مرکز زمین تلاش می‌کند در حالی که امید ابراهیمی پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد را نپذیرفت و مایل بود قرارداد جدید دو ساله با باشگاه امضاء کند. الاهلی همینطور به دنبال جذب یک بازیکن شاخص دیگر در انتقال بازی از دفاع به حمله خواهد بود.


طی روزهای گذشته رسانه های قطری از حضور محمدحسین کنعانی زادگان در الاهلی قطر خبر داده اند ولی این بازیکن با انتشار یک استوری در اینستاگرامش، این خبر را تکذیب کرده بود.

دیدگاه‌ها