کد خبر : 1756666 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:32 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

ضبط کمک به تیم ملی؛ پای شستا در میان است

تیم ملی در حالی که مهیای برپایی اردو در کیش و عزیمت به بحرین می شود با مشکل مالی مواجه است و این می تواند در آستانه ی بازی های حساس بحرین مشکلاتی را برای تیم ملی ایجاد کند.

ضبط کمک به تیم ملی؛ پای شستا در میان است 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با درک این موضوع که تیم ملی برای بازی های بحرین نیاز به حمایت دارد جلسه ای را با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار کرد و اذعان داشت تیم ملی بازی های حساسی را پیش رو دارد و برای صعود به جام جهانی سخت به حمایت های مالی و معنوی نیازمند است که در پی این نشست مبلغ 10 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز شد تا این پول برای تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی هزینه شود. واریز پول از  سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب فدراسیون فوتبال غیر ممکن و غیر قانونی بود و در نهایت همان طور که اشاره شد این پول به حساب یکی از وزراتخانه های دولت واریز شد تا از سوی وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد. اما از قرار معلوم بخشی از این پول از سوی وزارت ورزش و جوانان صرف بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا خواهد شد و همین موضوع ناراحتی فدراسیون فوتبال را بهمراه داشته است. فدراسیون فوتبال می گوید می خواهد بهترین امکانات را برای تیم ملی در بحرین مهیا کند و از سویی برای پیروزی تیم ملی در 4 بازی پیش رو پاداش تعیین کند تا بازیکنان با انگیزه در میدان حاضر شوند و در یک کلام روی همه ی پولی که سازمان برنامه و بودجه به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز کرده حساب کرده اما وزارت ورزش تنها نزدیک به نیمی از این مبلغ را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده است و می خواهد مابقی این مبلغ را برای بدهی شستا منظور کند. 

 

به نظر می رسد حساب فدراسیون فوتبال در آستانه ی سفر تیم ملی به بحرین به خاطر بدهی ها و هم چنین هزینه هایی که داشته خالی است و قرار است از سوی فدراسیون فوتبال این موضوع به طور رسمی به وزارت ورزش و جوانان گزارش شود تا همه ی کمک های صورت گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد. به خصوص که به تازگی دیگر تیم های ملی به خصوص تیم های ملی بانوان شروع به فعالیت کرده اند و پیگیری برنامه های طراحی شده از سوی آنها نیاز به هزینه دارد.

دیدگاه‌ها