کد خبر : 1756804 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 23:28 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

"پیام‌های شما دلگرم‌مان کرد"

اظهارات مدیر سلتیک پس از جان به در بردن از سوءقصد

پیتر لاول، یکی از مدیران ارشد باشگاه سلتیک، پس از بمب گذاری روز گذشته در بیرون از خانه اش، سکوت خود را شکست.

اظهارات مدیر سلتیک پس از جان به در بردن از سوءقصد

به گزارش "ورزش سه"، پیتر لاول، مدیر اجرایی سلتیک، آتش سوزی عمدی در خانه خود را "حمله ای ویرانگر" به خود و خانواده اش توصیف کرد.

در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه یک مرد نقاب دار که دوربین های مدار بسته تصویر او را گرفته اند، در خارج از خانه آقای لاول سه ماشین را آتش زد.

 

1603792

 

لاول در بیانیه خود گفت: "این یک حمله ویرانگر به من و خانواده ام بود که تأثیرات آن برای مدت طولانی با همه ما باقی خواهد ماند. من به شدت از اینکه همه سالم هستند خوشحالم. می خواهم از همسر و خانواده ام برای حمایت و قدرت و شجاعتی که در چنین شرایط سختی نشان داده اند تشکر کنم."

 

1603309

 

لاول همچنین از پلیس و آتش‌نشانان اسکاتلند که او و خانواده اش را نجات دادند بسیار قدردانی کرد.

او افزود: "من همچنین از هیئت رییسه و کارکنان سلتیک به خاطر همه پشتیبانی هایی که از من کرده اند تشکر می کنم.

به عنوان یک خانواده ما به معنای واقعی کلمه هزاران پیام حمایت از طرفداران سلتیک و از سراسر خانواده فوتبال جهان دریافت کرده ایم.

این پیام ها بسیار ما را دلگرم کرده است و همه ما صمیمانه از نگرانی و پشتیبانی مردم ابراز تشکر می کنیم."

 

1603308

 

آقای لاول در ماه ژانویه اعلام کرده بود که پس از 17 سال حضور در سلتیک در پایان ماه ژوئن بازنشسته خواهد شد. دومینیک مک کی جایگزین او شده است که پیش از این در راگبی اسکاتلندی فعالیت می کرد.

لاول 61 ساله به همراه دختر و نوه اش در لحظه انفجار در خانه خواب بودند اما در نهایت با آسیب دیدگی های جزئی از خانه خارج شده و به بیمارستان منتقل شدند. هنوز تحقیقات پلیس برای پیدا کردن خرابکاران و انگیزه آنها ادامه دارد و مشخص نشده که چه انگیزه ای پشت این سوءقصد وجود داشته است.

 

 

 

دیدگاه‌ها