کد خبر : 1756866 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 13:32 | 22.4K بازدید | 6 دیدگاه

مونزا، پارما یا مقصدی دیگر؟

شایعه در ایتالیا؛ بوفون راهی مونزا می‌شود؟

روزنامه های ایتالیایی گزارش کرده اند که بسیار بعید است که بوفون در پایان فصل بازنشسته شود و تیم دسته دومی مونزا می تواند مقصد بعدی این دروازه بان 43 باشد.

شایعه در ایتالیا؛ بوفون راهی مونزا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بوفون دو هفته پیش اعلام کرد که در پایان این فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد، اما به نظر می رسد که قصد دارد فصل جدیدی را در زندگی حرفه ای خود آغاز کند.

کوریره دلا سرا و گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده اند که مونزا یکی از باشگاه های است که علاقمند است با این دروازه بان باتجربه در تابستان قرارداد امضا کند.

کوریره دلا سرا گزارش کرده است که آدریانو گالیانی، رییس مونزا، پس از اینکه بوفون جدایی خود از یووه را اعلام کرد، به او پیامی فرستاده است.

 

1603541

 

هنوز پیشنهاد رسمی مطرح نشده است اما مونزا به شدت به امضای قرارداد با دروازه بان کهنه‌کار ایتالیایی برنده جام جهانی سال 2006 علاقمند است.

توتو اسپورت نیز گزارش کرده که پارما هم امضای قرارداد با بوفون را در نظر دارد و المپیاکوس، گالاتاسرای و پورتو نیز از دیگر تیم های علاقمند به همکاری با این دروازه بان کارکشته هستند.

 

1603903

 

کایل کراوزه، رییس پارما، روز گذشته توییت کرده بود که به زودی  با یک بازیکن ایتالیای جدید قرارداد خواهند بست و این توییت بر شدت شایعاتی که پارما را مقصد بعدی بوفون می دانستند، افزود.

بوفون پس از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا به همراه یووه در روز چهارشنبه گفت: "همه چیز به هر حال باید به پایان برسد. من 43 سال دارم و در این سن باید انتخاب هایی کنی که ممکن است به نظر چندان مطلوب نرسند، یا عجیب و حتی دیوانه وار باشند. من با این شرایط به 43 سالگی رسیدم چون جرقه هایی از دیوانگی در من هست که به من اجازه داد هیچ حد و مرزی نداشته باشم و در تمام لحظات زندگی ام رویا پردازی کنم."

 

1603538

 

قهرمانی در جام حذفی ایتالیا در این فصل، بیست و پنجمین عنوان قهرمانی بود که بوفون به همراه بیانکونری کسب کرد.

 

 

دیدگاه‌ها