کد خبر : 1756960 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 23:19 | 48.6K بازدید | 1 دیدگاه

با رد شایعات رسانه های اسپانیایی؛

گرت بیل: اسپانیایی بلدم، با آنها حرف نمی‌زدم!

گرت بیل شایعاتی که ادعا می کنند او نمی تواند به زبان اسپانیایی صحبت کند را رد کرد.

گرت بیل: اسپانیایی بلدم، با آنها حرف نمی‌زدم!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره ملی پوش ولزی رئال مادرید، در حال حاضر به صورت قرضی در تاتنهام بازی می کند. او به تازگی در مصاحبه ای درباره خصومتی که از جانب برخی هواداران رئال مادرید و رسانه های اسپانیایی متوجه او شده بود صحبت کرده است.

گرت بیل می گوید که به اندازه کافی زبان اسپانیاییش خوب است و رسانه های اسپانیا را متهم کرد که به شایعات دامن زده و یک نمایش سطحی و تمام نشدنی درست کردند.

بیل گفت: "من آنقدری خوب صحبت می کنم که کارم راه بیافتد و همه صحبت ها را هم می فهمم و می فهمم که جریان از چه قرار است."

 

1604068

 

بیل می گوید که دلیلی که رسانه های اسپانیایی از او دل خوشی نداشتند این نبود که نمی تواند اسپانیایی صحبت کند، بلکه دلیل دیگری داشت: "مشکل آنها با من به این خاطر بود که با آنها حرف نمی زدم و دوست نداشتم که به زبان اسپانیایی با آنها صحبت کنم.

بعد آنها این جنجال بزرگ را درست کردند، این سریال تمام نشدنی که من نمی توانم این کار را بکنم و من نمی توانم آن کار را بکنم.

در اسپانیا فوتبال بسیار بزرگ‌نمای می شود و زیر ذره بین است. هر کاری که در رئال مادرید انجام دهید زیر ذره بین است و بزرگ‌نمایی می شود. رسانه هفت روز هفته روزی 24 ساعت با دوربین هایشان دنبال شما هستند. در تمرینات آنها تک تک حرکات شما را زیر نظر دارند. بنابراین کمی زمان می برد که به این رفتارها عادت کنید.

 

1604066

 

اگر می خواستم با دوستان یا خانواده ام بیرون بروم هر بار در نهایت بیست سی نفر دوره ام می کردند و تکان نمی توانستم بخورم. پس مجبور می شوی پاتوق های خودت را در مادرید پیدا کنی، جایی که زیاد دردسر نداشته باشد.

کار سختی است. اما چیزی است که باید خیلی سریع یاد بگیری در غیر این صورت آنها سوارت می شوند."

 

1604067

 

بیل همچنین درباره نخستین باری که از سوی هواداران رئال مادرید هو شد صحبت کرد.

بیل در این باره گفت: "نمی دانستم که چطور باید با این موضوع برخورد کنم و وقتی یک بار این اتفاق افتاد، من مجبور شدم درباره اش فکر کنم. چطور باید با این قضیه بهتر کنار بیایم حتی اگر هواداران یا تیم از نمایش من زیاد راضی نیستند؟ چطور می توانم کاری کنم که این موضوع روی من تاثیر زیادی نگذارد؟ که هنوز قادر باشم عملکرد خود را در بالاترین سطح نگه دارم، هر چند که از من انتقاد می شود؟"

 

دیدگاه‌ها