کد خبر : 1757062 | 01 خرداد 1400 ساعت 16:11 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

شاگردان اسکوچیچ و یک ماموریت بزرگ؛

برنامه اردوی تیم ملی؛ از تهران تا منامه

برنامه اردوی آماده‌سازی تیم ملی پیش از سفر به منامه برای انجام دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی مشخص شد.

برنامه اردوی تیم ملی؛ از تهران تا منامه

به گزارش "ورزش سه" طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی و با هماهنگی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی از صبح روز سه‌شنبه 4 خرداد ماه در تهران آغاز خواهد شد؛ به این ترتیب با برگزاری دیدارهای معوقه لیگ برتر در روز دوشنبه، لیست تیم ملی برای شروع اردو اعلام می‌شود. تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در روزهای 4 و 5 خرداد ماه تمرینات خود را در تهران و در آکادمی ملی فوتبال برگزار کند و صبح روز 6 خرداد ماه راهی کیش می‌شود.

 

طبق برنامه تمرینات تیم ملی تا صبح روز 10 خرداد ماه در کیش دنبال خواهد شد و سپس ملی‌پوشان با پرواز اختصاصی از این جزیره راهی منامه بحرین می‌شوند؛ شاگردان اسکوچیچ باید در بحرین و در فاصله 12 روز، چهار مسابقه باقیمانده خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را برگزار نمایند و تکلیف صعود تیم ملی از مرحله گروهی در این چهار مسابقه مشخص خواهد شد.

پنجشنبه 13 خرداد اولین مصاف تیم ملی فوتبال ایران در بحرین مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌شود، سپس ملی‌پوشان دوشنبه 17 خرداد به مصاف بحرین می‌روند؛ بازی بعدی شاگردان دراگان اسکوچیچ در مصاف با کامبوج است که جمعه 21 خرداد انجام می‌شود و در بازی پایانی هم جدال حساس ایران و عراق دوشنبه 25 خرداد برگزار خواهد شد.

 

تیم ملی ایران با کسب 6 امتیاز از 4 مسابقه در جایگاه سوم گروه C است و برای صعود به مرحله بعدی، شاگردان اسکوچیچ نیاز به کسب حداکثر امتیازات دارند و در صورت از دست رفتن امتیاز، باید نگاهی به نتایج دیگر گروه‌ها داشته باشند؛ 8 تیم سرگروه در کنار 4 تیم برتر دوم جواز صعود به مرحله نهایی صعود به جام جهانی 2022 قطر را به دست خواهند آورد.

دیدگاه‌ها