کد خبر : 1757063 | 01 خرداد 1400 ساعت 16:30 | 27.8K بازدید | 18 دیدگاه

خبر خوشحال کننده برای کاتالان ها

بی‌ این‌ اسپورتس: لئو مسی در بارسا ماندنی شد

شبکه بی این اسپورتس ساعتی پیش در خبری ویژه ادعا کرد که لیونل مسی تصمیم گرفته قراردادش با بارسا را تمدید کند.

بی‌ این‌ اسپورتس: لئو مسی در بارسا ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی غایب بزرگ بازی امشب بارسا برابر ایبار است. او با اجازه کادر فنی استراحت خواهد کرد و به این ترتیب آخرین بازی فصل او برابر بارسا همان شکست خانگی 1-2 برابر سلتا بود. مسی فصل 21-2020 را با 38 گل در 47 بازی به اتمام برد و با زدن 30 گل در لالیگا ،آقای گلی اش برای هشتمین بار را نیز قطعی کرد.

 

 

1603936

 

 

مسی در شرایطی به تعطیلات رفت که هنوز وضعیت آینده او نامشخص است. فوق ستاره آرژانتینی تابستان سال قبل چیزی تا جدایی از بارسا فاصله نداشت اما در نهایت مجبور به ماندن شد. با انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسا اما ورق برگشته و گفته می شود او در نهایت قراردادش را تمدید خواهد کرد هرچند هنوز پیشنهاد رسمی مالی و ورزشی به وی ارائه نشده است.

 

 

1604200

 

 

ساعتی پیش بی این اسپورتس در خبری فوری ادعا کرد که لیونل مسی تصمیم قطعی اش برای ماندن در بارسا را گرفته و قراردادش را دو سال دیگر نیز تمدید خواهد کرد. در نهایت اگر این خبر از سوی بارسلونا نیز تایید شود، بدون شک بیش از همه هواداران بارسا را خوشحال خواهد کرد که حداقل برای مدتی دیگر از تماشای بازی های او با پیراهن آبی اناری لذت خواهند برد.

گفته می شد پی اس جی تحت مالکیت دولت قطر سخت به دنبال لیونل مسی است اما اکنون بی این اسپورتس شبکه  تحت مالکیت قطری ها و مدیریت ناصر الخلیفی ماندنی شدن او در بارسا را حتمی عنوان کرده است.

 

دیدگاه‌ها