کد خبر : 1757138 | 01 خرداد 1400 ساعت 22:23 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

ایبار ۰-۱ بارسا؛ پایان شیرین برای یک فصل تلخ

بارسلونا در یک بازی دشوار موفق شد مقابل ایبار به پیروزی 1-0 دست پیدا کند.

ایبار ۰-۱ بارسا؛ پایان شیرین برای یک فصل تلخ

به گزارش ورزش سه بارسلونا امشب در آخرین هفته رقابت های لالیگا مهمان ایبار بود که پیش از این سقوطش به دسته پایین تر فوتبال اسپانیا قطعی شده بود؛ مسابقه ای که در پایان با نتیجه 1-0 به سود بارسا تمام شد.

 

برخلاف تصور نیمه اول با عملکرد هجومی ایبار آغاز شد و این تیم چند موقعیت خوب روی دروازه بارسلونا ایجاد کرد اما بدشانسی و درخشش نتو مانع پس از گلزنی این تیم شد.

 

 

1604338

 

 

در ادامه بازی بارسلونا کمی شرایط را در دست گرفت اما با این وجود نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف خود ایجاد کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

 

1604337

 

 

روند کسل کننده بازی در نیمه دوم نیز ادامه داشت و دو تیم نتوانستند موقعیت های چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در واقع قطعی شدن سقوط ایبار و از سمت دیگر بی انگیزگی بازیکنان بارسا باعث شده بود که شرایط اینگونه رقم بخورد.

 

با این حال نهایتاً در دقیقه 81 قفل دروازه ایبار شکست و  بارسلونا روی پاس فوق العاده عثمان دمبله و با ضربه مهار نشدنی و والی آنتوان گریزمان به گل برتری دست یافت و نتیجه 1-0 شود.

 

 

1604335

 

 

در ادامه بازی بارسلونا کار را کنترل کرد تا در نهایت به یک پیروزی سخت مقابل ایبار دست پیدا کرده باشد و در پایان این فصل از رقابت های لالیگا در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

 

دیدگاه‌ها