کد خبر : 1757399 | 03 خرداد 1400 ساعت 08:56 | 40.6K بازدید | 1 دیدگاه

بیل با هواپیمای اختصاصی به مادرید بازگشت!

ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید که حضوری قرضی در جمع تاتنهامی‌ها داشت، بلافاصله پس از پایان لیگ جزیره به مادرید بازگشت.

بیل با هواپیمای اختصاصی به مادرید بازگشت!

به گزارش "ورزش سه" پس از درخشش گرت بیل مقابل تیم فوتبال لسترسیتی در هفته پایانی رقابت‌های لیگ جزیره و دبل گلزنی مقابل لستر که باعث شد تا شاگردان راجرز در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناکام بمانند، ستاره ولزی که به صورت قرضی از رئال مادرید در تاتنهام حضور پیدا کرده بود، پس از گذراندن یک فصل در لیگ برتر فوتبال انگلیس، تصمیم به بازگشت به مادرید گرفت تا به ادامه همکاری خود با رئال بپردازد.

 

براساس ادعای جوزف پدرول خبرنگار رسانه مادریدی ال چرینگیتو، دقایقی قبل جت شخصی گرت بیل در مادرید فرو آمد تا ستاره ولزی بلافاصله پس از پایان رقابت‌های لیگ جزیره که با صعود تیم فوتبال تاتنهام به لیگ کنفرانس فوتبال اروپا همراه بود، به تعهد خود عمل کرده باشد و با بازگشت به مادرید، نشان بدهد که علاقه‌مند به ادامه همکاری با باشگاه رئال مادرید است.

 

بیل تا سال 2022 با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد و هنوز سرنوشت او برای آینده مشخص نیست؛ گرت بیل پس از جدال با اورتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره آینده‌اش، تصمیم‌گیری را به بعد از یورو 2020 موکول کرده و در این‌باره پاسخ داده بود: فعلا می‌خواهم روی رقابت‌های ملی تمرکز داشته باشم و پس از مسابقات یورو 2020، تصمیم خودم برای آینده فوتبالی‌ام در عرصه باشگاهی را خواهم گرفت.

 

گرت بیل در شرایطی به مادرید بازگشته، که نه وضعیت کادرفنی تیم تاتنهام و نه وضعیت کادرفنی تیم رئال مادرید برای فصل آینده مشخص نیست و مطمئنا این مسئله می‌تواند در تصمیم بیل برای تعیین مسیر ادامه فوتبالش می‌تواند موثر باشد و احتمالا پس از رقابت‌های یورو 2020 و با تعیین کادرفنی دو تیم، ستاره ولزی تصمیم نهایی خود را برای رقابت‌های فصل آینده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها