کد خبر : 1757484 | 03 خرداد 1400 ساعت 14:54 | 54.1K بازدید | 4 دیدگاه

بدون هیچ بازیکنی از رئال

فهرست اسپانیا برای یورو 2020؛ راموس خط خورد!

لوئیس انریکه روی نام سرخیو راموس برای یورو 2020 قلم قرمز کشید.

فهرست اسپانیا برای یورو 2020؛ راموس خط خورد!

به گزارش "ورزش سه"، از سه هفته دیگر یورو 2020 با یک سال تاخیر آغاز خواهد شد و 24 تیم در شش گروه 4 تیمی به رقابت خواهند پرداخت. تاکنون چند تیم فهرست نهایی خود برای یورو را اعلام کرده اند و امروز نوبت به اسپانیا رسید.

لوئیس انریکه سرمربی لاروخا دقایقی پیش اسامی 24 بازیکن را اعلام کرد و شگفتی اینکه در آن، نامی از سرخیو راموس کاپیتان رئال و تیم ملی دیده نمی شود. مصدومیت های متوالی و انجام تنها 5 بازی در سال 2021، در نهایت راموس را از یورو 2020 محروم کرد.

 

 

1604917

 

 

بازیکنان دعوت شده به شرح زیر هستند:

 

 

1604918

 

 

گلرها: اونای سیمون(بیلبائو)، دخیا(منچستریونایتد)، روبرت سانچز(برایتون)

 

مدافعان: گایا(والنسیا)، جوردی آلبا(بارسا)، پائو تورس(ویارئال)، لاپورت(سیتی)، اریک گارسیا(سیتی)، دیه گو یورنته(لیدز)، آسپلیکوئتا(چلسی)، مارکوس یورنته(اتلتیکو)

 

هافبک ها: بوسکتس(بارسا)، رودری(سیتی)، پدری(بارسا)، تیاگو(لیورپول)، کوکه(اتلتیکو) و فابیان روئیز(ناپولی)

 

مهاجمان: دنی اولمو(لایپزیش)، اویارزابال(سوسیداد)، موراتا(یووه)، جرارد موره نو(ویارئال)، فران تورس(سیتی)، آداما ترائوره(وولوز) و پابلو سارابیا(پی اس جی)

 

 

1604914

 

 

در این فهرست نام بازیکنی از رئال به چشم نمی خورد(برای اولین بار در تاریخ) و از بارسا نیز سه بازیکن به یورو خواهند رفت. از تیم قهرمان یعنی اتلتیکو نیز تنها دو بازیکن دعوت شده اند. سیتی با 4 نماینده نیز نقش پررنگی در لاروخا دارد.

 

واکنش توئیتر رسمی اتلتیکو به فهرست اسپانیا برای یورو 2020 با ایموجی چشمک:« خوبه.»

 

1604944

هواداران رئال هم در شبکه های اجتماعی از دعوت نشدن ناچو و سرخیو راموس بسیار ناراضی هستند. دنی کارواخال هم به دلیل مصدومیت یورو را از دست داد. او یورو 2016 را نیز به همین دلیل از دست داده بود.

 

 اسپانیا با لهستان، سوئد و اسلواکی همگروه است و بازی هایش در شهر سویا برگزار خواهد شد.

 

 همانطور که از گمانه زنی ها مشخص بود، سرخیو راموس به یورو 2020 نخواهد رفت. کاپیتان رئال و لاروخا مدت هاست که با مصدومیت دست به گریبان است و نتوانسته در سال 2021 بیش از 5 بازی برای رئال انجام دهد.

او اخیرا تحت جراحی قرار گرفت و پس از بازگشت تنها یک بار برابر چلسی به میدان رفت که با نمایش ضعیف خود زین الدین زیدان را زیر بار انتقادات شدید قرار داد.

 

لوئیس انریکه سپس در نشستی خبری در پاسخ به سوالی در مورد دلیل خط خوردن راموس  گفت:« همانطور که می دانید، سرخیو در سال 2021 نتوانسته بازی های زیادی انجام دهد. عدم آمادگی بدنی مهمترین دلیل خط خوردن او بود. دیروز با سرخیو صحبت کردم و به وی گفتم که در فهرست یورو 2020 نخواهد بود. تصمیم بسیار سختی بود و اعلام کردنش به سرخیو هم دشواری های خاص خودش را داشت. حس بدی داشتم چرا که می دانم او چه بازیکن حرفه ای است و چقدر می توانست به تیم ملی کمک کند. او این کار را می تواند در آینده انجام دهد. در نهایت به منافع تیم فکر کردم و از او خواستم که خوب ریکاوری کند و بتواند در ادامه برای باشگاهش و تیم ملی مهره مفیدی باشد.»

 

آیمریک لاپورت به جای راموس:« گرفتن تابعیت اسپانیایی برای لاپورت ارتباطی به خط خوردن راموس ندارد. لاپورت مدافع بسیار خوبی است و به ما کمک خواهد کرد. خط خوردن راموس ربطی به دعوت از لاپورت نداشت.»

 

 

1604915

 

 

صحبت با راموس:« در مورد تصمیم خط زدن سرخیو بسیار فکر کردم و صحبت هایم با او خصوصی است. سخت بود ولی باید برای او توضیح می دادم که چه چیزی به صلاح تیم است.»

 

نبود ناچو و احتمال حضور راموس در المپیک توکیو:« ناچو مدافع بسیار خوبی است ولی در نهایت 24 بازیکن را باید دعوت می کردم. می دانم که سه یا 4 بازیکن دیگر هم لایق حضور در این فهرست بودند. اینکه راموس به المپیک خواهد رفت را نمی دانم و ارتباطی هم به من ندارد.»

 

دیدگاه‌ها