کد خبر : 1757580 | 03 خرداد 1400 ساعت 21:56 | 20.2K بازدید | 9 دیدگاه

تعویض های یحیی جواب داد

شهریار و عبدی؛ مامور خراب کردن تولد گردان

پرسپولیس در شرایطی توانست ذوب آهن را شکست دهد که نیمه اول را با شکست به رختکن رفته بود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس توانست سه امتیاز حساس را از ذوب آهنی بگیرد که برای فرار از منطقه سقوط به گرفتن امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی به شدت نیازمند بود. هر دو تیم با احتیاط بازی را شروع کردند اما این ذوب آهن بود که با اشتباهات سریالی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند تا از تیمی که فقط برای برد به اصفهان آمده بود پیش بیفتد.

 

در نیمه اول بازی عیسی آل کثیر دو موقعیت خوب را به دست آورد که هر دو را به بیرون از چارچوب شوت زد تا شهاب گردان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نیز دارد در چهل و پنج دقیقه اول کلین شیت کند.

 

گل‌محمدی در اقدامی جالب مهدی عبدی را از ابتدای نیمه دوم به جای آل کثیر به میدان فرستاد تا پس از مدت‌ها مهدی عبدی بتواند دقایق بیشتری را در یک بازی لیگ برتری بازی کند. او چند دقیقه بعد روی یک ضربه تک به تک دروازه حریف را گشود اما داور آفساید گرفت.

 

1605069

 

تعویض دوم یحیی شهریار مغانلو بود که تنها پس از یک دقیقه حضور در زمین در اولین فرصت خود با ضربه سر گلزنی کرد تا کار به تساوی بکشد و مقاومت شهاب گردان برای گل نخوردن شکسته شود. کامبک پرسپولیس را مهدی عبدی که در بازی قبلی دبل کرده بود کامل کرد. عبدی جواب اعتماد گل‌محمدی را با ضربه سری تماشایی به گوشه دروازه گردان داد تا نقش مهمی در کسب این سه امتیاز حساس داشته باشد. عبدی و مغانلو تعویض های پرسپولیس کلین شیت و تولد گردان را خراب کردند تا سه امتیاز کامل این بازی سهم قرمز‌های پایتخت شود.

 

1605071

دیدگاه‌ها