کد خبر : 1757629 | 04 خرداد 1400 ساعت 01:01 | 90.8K بازدید | 23 دیدگاه

به کمیته انضباطی نمی روم!

پورموسوی: بازی را برای استقلال در آوردند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان صحبت های آتشینی را علیه فدراسیون و منتقدانش انجام داد.

پورموسوی: بازی را برای استقلال در آوردند

به گزارش ورزش سه، تیم صنعت نفت آبادان با دریافت گل در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود استقلال شد. سیروس پور موسوی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که به شدت از داور بازی و هوادارانی که به او فحاشی کرده بودند عصبانی بود در نشست خبری پس از بازی صحبت های آتشینی را علیه فدراسیون و منتقدانش انجام داد:

 

 

اشتباهات داوری برد را از ما گرفت

 

فکر می کنم بازی خوبی بود ولی متاسفانه به دلیل اشتباهات داوری از یک برد خانگی محروم شد. در نیمه اول روی صحنه ای که ارسال انجام گرفت، صد در صد پنالتی شد. خود داور به بازیکن ما گفت که پنالتی بود اما نمی دانم چرا سوت نزدند. متاسفانه در نیمه دوم با اخراج حسین بغلانی بازی یک طرفه شد. طبیعی بود که استقلال بخواهد از این شرایط استفاده کند و به ما فشار بیاورد. در حالی که شرایط از دقیقه  85 به بعد برابر شده بود ما روی اشتباه فردی و غفلت بازیکن خودمان گل خوردیم.

 

 

یک عده از روی دیوار به من فحاشی کردند

 

مثل بازی با آلومینیوم اراک یک عده که روی دیوار بودند به من توهین کردند. واقعا این زشت است. من بچه خوزستان هستم. من تنها مربی خوزستانی هستم که با بالاترین مدرک مربیگری در لیگ برتر مربیگری می کنم. شاید بارها گفته ام و از پیشکسوتان عذرخواهی می کنم اما این چهار تا جوان که به من فحش دادند بدانند که من سی سال است که مربی ام. مدارک و مستنداتش موجود هست که جزو چهار مربی خوزستانی هستم که بالاترین درجه مربیگری را در یوفا و فیفا دارم.

 

 

هواداران باید واقع بین باشند

 

وقتی بازیکن در دقیقه 94 در محاسباتش اشتباه می کند من چرا باید فحش بخورم؟ مگر ما روی نیمکت بازیکن داریم که بازی نمی دهیم؟ انتظارم از هواداران این است که واقعیت بین باشند. تیم استقلال میلیچ و شجاعیان و رمضانی را وارد زمین می کند ولی من احمد شریعت و ... را به زمین می فرستم. دست ما بسته است و نمی ترسیم. اگر می ترسیدم فرار می کردم و می رفتم. هفتم ششم پیشنهاد داشتم، در نیم فصل پیشنهاد داشتم، سه هفته پیش پیشنهاد داشتم ولی به خاطر کسانی که اول فصل پشتم بودند ماندم. وظیفه ام بود که بمانم.

 

 

کارم را به بهترین شکل انجام می دهم چرا باید فحش بخورم؟

 

به دور از وجدان است که من بخواهم از دقایق ابتدایی یا مثل این بازی از نیمه دوم فحش بخورم. بازیکن 18 ساله در حال گرم کردن وقتی می بیند فحش می دهند، استرس می گیرد و نمی تواند در بازی خوب کار کند. نمی دانم تقصیر من در این بازی و بازی های دیگر چیست که فحش می خورم. تدارک حمله می کنیم و توپ به تیر می خورد، به دروازه بان می خورد یا به دفاع می خورد و بیرون می رود. اگر ما تا قبل از 10 نفره شدن حمله نمی کردیم قبول می کردم که کارم ضعیف است. ما حمله کردیم و تا 6 قدم حریف رسیدیم. در دقیقه 44 عکس العمل حسینی را ببینید که چند بار دروازه تیمش را نجات داد چرا من باید فحش بخورم وقتی کارم را به بهترین شکل انجام می دهم؟ بیت سعید، زهیوی، ساکی و زبیدی را نداشتیم.  در دقیقه محمد یک بازی به این حساس محمد اهل شاخه مصدوم می شود و حسین بغلانی که به جایش وارد زمین می شود در دقیقه 55 اخراج می شود. باز من مقصرم و باید فحش بخورم.

 

 

بازی را برای استقلال در آوردند

 

شک ندارم که این بازی را برای استقلال در آوردند؛ پایش هم می ایستم و فیلمش هم موجود است. صحنه های پنالتی، اخراج و خطاهایی که استقلال کرد و گرفته نشد. برای رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته داوران متاسفم و پایش هم ایستاده ام. احضارم هم بکنند نمی روم. هر کس می تواند فیلم بازی را مرور کند. اگر من اشتباه کردم محروم کنند ولی اگر من اشتباه نکردم و واقعیت را گفتم می توانند عذرخواهی کنند. دردی از ما دوا نمی شود اما آن چهار نفری که فحش دادند می دانند که دست هایی پشت پرده است که ما را بازنده کنند.

 

روزی من از این شهر می روم

 

28 اسفند من یک مصاحبه ای انجام دادم که از آن روز برای خودم دشمن به وجود آوردم. بچه های دفترشان را تحریک می کنند که به من فحش بدهند. اشکال ندارد من 7 هفته اینجا ایستاده ام ولی روزی من از این شهر می روم و آن موقع می فهمند که من خیانت کردم یا خدمت. خیلی ها جرات نداشتند این تیم را جمع کنند. با دوستی و هم دلی تیم را جمع کردیم. خیلی ها می گویند که چرا تیم مثل نیم فصل اول خوب نیست؛ آن موقع همین تیم محدود ما همه شان سالم بودند ولی الان 4 مصدوم داشتیم که 2 نفر دیگر هم به آنها اضافه شد.

 

 

قرار نیست که بروم زمین و گل بزنم


بازی بعد هم همین اتفاقات است. بازیکن که نمی توانیم بگیریم باید فضایی ایجاد کنیم که از جوانان مان استفاده کنیم و امسال را رد کنیم. اگر من دو بار که استعفا دادم و عملکردم بد بود باشگاه من را کنار می گذاشت اما همه یک طرفه می روند. من پای این تیم سوختم اما اشکال ندارد راهی که رفتم شک نکنید که درست بود. قرار نیست که بروم زمین و گل بزنم یا در دقیقه توپ را دفع کنم. من به عنوان مربی تنش ها را کم کردم و به لحاظ روحی روانی تیم را آماده کرده و به زمین می فرستم این اتفاقات است که به ما ضربه زده است.

دیدگاه‌ها