کد خبر : 1757644 | 04 خرداد 1400 ساعت 09:27 | 47.4K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجم استقلال سه اخطاره شد یا چهار اخطاره؛

قایدی کارت گرفت اما محروم نیست

سرنگونی مهاجم استقلال درون محوطه جریمه در شرایطی انجام شد که داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و مهاجم آبی‌ها را هم جریمه کرد.

قایدی کارت گرفت اما محروم نیست

به گزارش "ورزش سه" جنجالی‌ترین اتفاق نیمه اول جدال استقلال و صنعت نفت در شرایطی رخ داد که در دقیقه 35، مهدی قایدی مهاجم ریزنقش استقلال پس از برخورد با محمد طیبی مدافع باتجربه نفتی‌ها درون محوطه جریمه صنعت نفت آبادان سرنگون شد اما حمید حاج‌ملک داور مسابقه هیچ اعتقادی به پنالتی به سود استقلال نداشت و حتی به دلیل شبیه‌سازی مهاجم آبی‌ها را هم با کارت زرد جریمه کرد.

 

تصمیمی که به شدت مورد اعتراض فرهاد مجیدی قرار گرفت و برای او نادیده گرفتن این صحنه اصلا باورکردنی نبود و به طرز جالب‌توجهی مجیدی اعتراض خود را بروز داد؛ با این‌حال حاج‌ملک به سرعت از این صحنه گذشت، صحنه‌ای که پس از پایان بازی مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفت و آن‌ها نظری مخالف نظر داور مسابقه داشتند و معتقد بودند که این‌جا یک پنالتی باید به سود استقلال اعلام می‌شده است.

 

 

به جز اعلام پنالتی، کارت زردی هم که حاج‌ملک به قایدی داد باعث شد تا هواداران استقلال ناراحت از محرومیت و چهار اخطاره شدن مهاجم خود شوند و نظرشان این بود که باشگاه باید اعتراض کند و درخواست پاک کردن کارت قایدی را بدهد؛ اما آمار مهاجم استقلال در لیگ امسال نشان می‌دهد که او در مسابقات لیگ برتر با اخطار شب گذشته، سه اخطاره شده و با احتساب کارت زردی که در آسیا گرفته چهار اخطاره‌ست و در واقع خطر محرومیتی در انتظار قایدی نیست.

 

جالب آن‌که مهاجم ریزنقش استقلال دو اخطار خود را در جدال رفت و برگشت مقابل صنعت نفت آبادان دریافت کرده و دیگر اخطار لیگ برتری او نیز در جدال با فولاد خوزستان به ثبت رسیده است؛ هم‌چنین در دیدار برگشت مقابل الدحیل هم قایدی از داور مسابقه اخطار دریافت کرده بود. اما با این‌حال همان‌طور که گفته شد محرومیتی در انتظار مهاجم استقلال نیست و او در بازی بعدی می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

 

1605192

دیدگاه‌ها