کد خبر : 1757899 | 05 خرداد 1400 ساعت 13:04 | 40.8K بازدید | 6 دیدگاه

بر خلاف همیشه؛ آزمون روسیه را ترک می کند

هر فصل صحبت از حضور سردار آزمون درتیم های متعددی به میان می آید اما او در نهایت در تیم های روسی باقی می ماند اما به نظر می رسد حکایت فصل پیش رو متفاوت است.

بر خلاف همیشه؛ آزمون روسیه را ترک می کند 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در اردوی تیم ملی حاضر شده است و طبیعتا اگر قرار به ادامه حضور در تیم زنیت بود پیش از ترک روسیه و حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران قرارداد خود را با تیم زنیت تمدید می کرد. به این دلیل که فصل آینده آخرین تعهد سردار آزمون به تیم روسی است و اگر قرار به ادامه حضور در تیم زنیت بود این قرارداد تمدید می شد تا زنیت در فصول آتی با فروش این بازیکن ایرانی به سود قابل توجهی دست پیدا می کرد. وقتی این قرارداد تمدید نشده است بدین معنی است که تعطیلات تابستانی پیش رو آخرین فرصت برای زنیت است تا بازیکن ایرانی اش را به تیم های دیگر انتقال دهد. به عبارت ساده تر سردار اگر در فصل پیش رو در تیم زنیت بماند پایان فصل بازیکن آزاد اعلام خواهد شد آنوقت این بازیکن ایرانی می تواند به عنوان مهره آزاد به تیم دلخواه ملحق شود. زینت برای خرید سردار آزمون مبلغ 12 میلیون یورو به باشگاه روبین پرداخت کرده و هر قهرمانی تیم زنیت در لیگ برتر روسیه به همراه سردار آزمون یک میلیون یورو برای این تیم آب خورده و این پول به حساب باشگاه روبین پرداخت شده است. 

 

نکته مهم دیگری که به نظر می رسد پایان حضور سردار آزمون در تیم زنیت را یادآوری می کنند مصاحبه جدید سرگئی سماک سرمربی زنیت درباره سردار آزمون است. او در آخرین اظهار نظر خود در مورد سردار آزمون گفته است:« خیلی زود است در مورد آنچه که در تابستان اتفاق خواهد افتاد، صحبت کنیم. فقط یک بار دیگر می‌توانم نظرم را به صورت کلی به شما یادآوری کنم. نگه داشتن آزمون و یا هر بازیکنی  بر خلاف میلش منطقی نیست. این مسئله در نهایت هم به تیم آسیب می‌زند و هم به خود بازیکن.» این در حالی است که او فصل گذشته و وقتی اخبار در مورد حضور سردار آزمون در تیم های مطرح اروپایی زیاد شده بود گفته بود سردار آزمون در اردوی تیم زنیت مشغول آماده سازی خود برای همراهی تیم زنیت است و این بدین معنی است که او به تیم جدید ملحق نخواهد شد. 

 

سویا اسپانیا، دورتموند یا تیم های ایتالیایی چون آتلانتا؟ سردار آزمون منتظر است تا تکلیف مذاکرات باشگاه زنیت با تیم های خواهان او مشخص شود و در نهایت با نظر مدیر برنامه اش تیم جدید را مشخص کند. او اکنون همه ذهنش معطوف همراهی تیم ملی در بازی های مهم بحرین است. اما به نظر می رسد سردار آزمون به پایان حضور در فوتبال روسیه نزدیک شده است و فصل آینده بازی در تیم جدیدی را تجربه خواهد کرد. قطعا در این بین برای او مهم بازی در تیمی است که حضور در ترکیب ثابت را تجربه کند و البته پیش تر نشان داده جنگجوی خوبی برای رسیدن به خواسته هایش است.

دیدگاه‌ها