کد خبر : 1758248 | 07 خرداد 1400 ساعت 13:43 | 13.3K بازدید | 5 دیدگاه

با برایتون قرارداد دارم اما شاید اتفاقات دیگری بیفتد

جهانبخش: هاشمیان و باقری الگوی ملی‌پوشان هستند

هافبک تیم ملی فوتبال می‌گوید دعای مردم را همیشه احساس کرده و امکانات خوبی برای تیم ملی مهیا شده است.

جهانبخش: هاشمیان و باقری الگوی ملی‌پوشان هستند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که همراه تیم ملی در اردوی کیش بسر می‌برد در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره وضعیت این تیم و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 


**خوشحالم به تیم ملی برگشتم


یک مدتی از تیم ملی دور بودم، ولی خوشحالم دوباره در کنار تیم ملی هستم. من همیشه گفتم باعث افتخارم است که پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

 


**شانس صعود؟


ان‌شاءالله تمام تلاش ما برای همین است.

 


**تاثیر دوری بلند مدت از تیم ملی؟


قاعدتاً در این مدتی که نبودم سعی کردم انرژی مثبت را بفرستم و دائم با بچه‌ها در ارتباط بودم. الان یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایران است و بچه‌ها فوق‌العاده هستند. برای خود من دوری از تیم ملی راحت نبود، ولی همیشه معتقدم تیم ملی به هیچکس تعلق ندارد و بازیکنان مختلفی می‌آیند و می‌روند و هر بازیکنی بازی می‌کند، باید تلاش کند تیم ملی موفق باشد. من هم همیشه تلاش کردم تأثیرگذار باشم و تمام تلاشم را کنم برای موفقیت تیم ملی.

 


**فوتبال باعث اتحاد ملی می‌شود


ما همیشه در تورنمت‌های مختلف انرژی مثبت و دعای مردم را حس کردیم. فکر می‌کنم فوتبال باعث اتحاد ملی می‌شود. شرایط و امکاناتی فراهم شده تا تیم ملی با ذهن آرام و شرایط خوب به مسابقات انتخابی جام جهانی برود، مخصوصاً در این شرایط که به برد در هر بازی احتیاج داریم.

 


**حمایت مردم همیشه خوب بوده است


همیشه حمایت از سوی مردم خوب بوده و امکانات هم تا الان خوب بوده است. انرژی و جو خوبی نیز در تیم وجود دارد. سن و سال بازیکنان در تیم ملی نزدیک است و انرژی خیلی خوبی به تیم ملی منتقل شده است. کادر فنی خیلی خوبی هم داریم. وحید هاشمیان و کریم باقری نیز تجربیات خیلی خوبی دارند.

 


**باقری و هاشمیان الگوی بازیکنان تیم‌ملی هستند


دوره آقایان باقری و هاشمیان ما بچه‌ بودیم و به‌عنوان یک الگو به آنها نگاه می‌کردیم. اینکه الان آنها را کنار خودمان داشته باشیم و تجربیات‌شان را به ما منتقل کنند می‌تواند خیلی مثبت باشد. قطعاً حضور باقری و هاشمیان خیلی می‌تواند کمک کند، هم به لحاظ تجربه و هم انرژی. ما هم به آنها نگاه می‌کنیم و چیزهای زیادی یاد می‌گیریم. امیدوارم این تجربیات را به سمتی ببریم که نتایج خوبی برای تیم ملی به دست بیاوریم.

 


**تعدد ستاره‌ها در تیم ملی؟


قطعاً این اتفاق دغدغه شیرینی برای کادر فنی است. ما در همه خطوط بازیکنان با کیفیتی داریم. در هر پست دو سه بازیکن خیلی خوب داریم. این رقابت به بهتر شدن تیم ملی کمک می‌کند و کادر فنی در هر بازی می‌تواند از بازیکنان مختلف استفاده کند. برای من به‌عنوان بازیکن این رقابت شیرین است. این اتفاق قطعاً مثبت است.

 


**رقابت وجود دارد، اما حس خوبی بین بچه‌ها است


بچه‌های خط جلو که در هر کشوری بازی می‌کنند، می‌درخشند. بچه‌های لیگ هم خوب هستند و سطح لیگ‌مان امسال خیلی بالاست. این رقابت می‌تواند خیلی کمک کند. نکته جالب این است که در کنار این رقابت، رفاقت و انرژی خوبی بین بچه‌ها وجود دارد. در فوتبال همیشه رقابت وجود دارد، ولی بیرون زمین حس خوبی را که بین بچه‌هاست، می‌توانیم ببینیم.

 


**با برایتون قرارداد دارم


من همیشه در این سا‌ل‌ها سعی کردم در این مورد محتاط باشم. کار یک مقدار سخت است. من با برایتون قرارداد دارم و بعد از تعطیلات تمرینات پیش‌فصل را شروع می‌کنیم. یکسری اتفاقات ممکن است بیفتد، ولی الان نمی‌توانم چیزی بگویم، ولی تصمیمی می‌گیرم که به فوتبالم کمک کند.

دیدگاه‌ها