کد خبر : 1758452 | 08 خرداد 1400 ساعت 15:04 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ‌کس نمی‌داند صاحب پارس جنوبی چه کسی است

نصرتی: در گرمای 48 درجه لباس دوم نداشتیم!

سرمربی مستعفی پارس جنوبی از مشکلات عجیب و غریب این تیم می‌گوید.

نصرتی: در گرمای 48 درجه لباس دوم نداشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی پارس جنوبی جم که از سال‌های گذشته شروع شده بود، حالا در لیگ دسته اول هم وجود دارد. پارس جنوبی روز گذشته مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید اما با این حال محمد نصرتی سرمربی پارسی ها از سمتش استعفا کرد.


نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ما درواکنش به این اتفاق بیان کرد: واقعیت این است که من خودم هم دوست نداشتم کار به جایی برسد که مجبور به استعفا شوم. به هر حال برد مقابل مس کرمان اتفاق بزرگی بود و با کاری که کردم شیرینی این برد کمی از بین رفت. اما واقعا چاره دیگری نداشتم. هرکسی طاقتی دارد و با مشکلات مالی ادامه دار پارس جنوبی توانی برای ادامه دادن نیست.


وی ادامه داد: ما چند ماه است از مشکلات مالی می‌گوییم اما هیچ کس توجهی نمی‌کند. شخصا حدود یک ماه قبل به وزارت نفت رفتم و با معاون این وزارتخانه صحبت هایی داشتم. آنجا قول هایی به من داده شد و ما هم امیدوار شدیم که می‌توان کار را ادامه داد. از طرفی به اعضای تیم گفته بودم که مشکلات حل می‌شود اما متاسفانه با حضور مدیریت جدید در باشگاه نیز هیچ اتفاقی نیفتاده است.


سرمربی مستعفی پارس جنوبی همچنین گفت:‌واقعا با این شرایط نمی‌شود ادامه داد. بچه های ما با غیرت و تعصب شان هرچه در زمین دارند می‌گذارند اما متاسفانه کسی نیست به انها دلگرمی بدهد. ما یک روند کاملا صعودی را در پیش گرفته ایم اما در تیم مشکلاتی داریم که واقعا اذیتمان می‌کند.


نصرتی در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: تیم ما امکانات اولیه تمرینی را نیز ندارد. من نباید این ها را بگویم اما واقعیت ها را نمی‌شود کتمان کرد. ما در تمرینات کاور نداریم؛ شاید باورتان نشود در گرمای 48 درجه لباس دوم نداشتیم که بازیکنان در نیمه دوم لباس شان را تعویض کنند و مجبور شدند با فشردن آنها آب شان را خارج کنند. در همین بازی دیروز اتوبوس نداشتیم که بازیکنان را به استادیوم ببرد! این ها مسائلی نیست که بشود هربار آنها را تحمل کرد.


سرمربی مستعفی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تیمش چقدر دریافتی داشته‌اند، تاکید کرد: نفرات ما 3 ماه است هیچ پولی نگرفته‌اند. آن هم در شرایطی که مبلغ قراردادهای ما بسیار پایین است. ما بازیکنانی کاملا ارزان قیمت و جوان داریم که نمی‌توانیم قراردادهای آنها را با نفرات تیم های دیگر مقایسه کرد. فکر می‌کنم نهایتا اعضای تیم ما 30 تا 40 درصد پول گرفته‌اند و حتی یک ریال بابت بردها پاداش دریافت نکردیم. این وضعیت غیرقابل تحمل است.


نصرتی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور مدیریت جدید باشگاه پارس جنوبی تاثیری بر شرایط نداشته است، تاکید کرد: ما حتی نمی‌دانیم چه کسی صاحب باشگاه است! متاسفانه منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی 40 درصد بودجه کشور را می‌دهد اما چند میلیارد ندارد که به تیم بدهد و مشکلات را حل کند. شرایط تیم ما واقعا اسفناک است و با این وضعیت ادامه دادن به صلاح نیست. شاید بازیکنان هم برنگردند و واقعا تصمیمم برای استعفا جدی است.
وی در پایان افزود:‌ ما شانس خوبی برای بالا رفتن در جدول داریم چون بازی های سختمان با مدعیان را انجام دادیم اما متاسفانه هیچ تلاشی صورت نمی‌گیرد و مسئولان کاری نمی‌کنند که وضعیت تیم درست شود.

دیدگاه‌ها