کد خبر : 1758475 | 08 خرداد 1400 ساعت 17:42 | 48.5K بازدید | 2 دیدگاه

اوج تنش؛ حمله توئیتری کومان به رئیس بارسلونا

رونالد کومان سرمربی بارسلونا و وکیلش به اظهارنظر روز گذشته خوان لاپورتا واکنش تندی نشان دادند.

اوج تنش؛ حمله توئیتری کومان به رئیس بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان روزهای سخت و پرفشاری را سپری می کند.

او تابستان قبل در حالی که سرمربی تیم ملی هلند بود، با دریافت پیشنهاد مربیگری بارسلونا از سمت خود استعفا کرد و جانشین کیکه ستین شد. او بارسایی را تحویل گرفت که 8-2 از بایرن شکست خورده بود و آشفته ترین وضعیت یک دهه اخیر خود را پشت سر می گذاشت.

کومان در فصلی که گذشت، توانست بارسا را قهرمان کوپا دل ری کند ولی در کسب جام های دیگر ناکام ماند تا تردیدهایی جدی در مورد ادامه همکاری با وی ایجاد شود.

 

 

1601343

 

 

چند روز پیش کومان و خوان لاپورتا رئیس بارسا با یکدیگر ملاقات کردند و گویا از کومان خواسته شده 15 روز صبر کند تا باشگاه با گزینه های جانشینی او به مذاکره بپردازد. درخواستی که برای کومان بسیار سنگین بوده و ساعاتی بعد به دلیل حمله عصبی در بیمارستان بستری شده است. مبهم بودن آینده این روزها بیشترین فشار را به او وارد کرده ولی قصد استعفا ندارد.

دیروز خوان لاپورتا در کنفرانس خبری خود این حادثه را تایید کرد و گفت که با کومان تماس گرفته و حالش خوب است.

 

 

1606528

 

 

تنها ساعاتی پس از کنفرانس خبری لاپورتا بود که کومان توئیت کرد:« هر چیزی که می شنوید را باور نکنید، من حالم خوب است و در زندگی این مهمترین چیز است.»

 

این پایان کار نبود و راب ینسن وکیل کومان نیز در یک مصاحبه به خوان لاپورتا حمله کرد:« این یک حماقت تمام عیار است. چطور یک رئیس باشگاه به خودش اجازه می دهد چنین حرفی بزند. این توهین به حریم خصوصی کومان بود. کومان به دلیل حمله قلبی سال گذشته هر از چند گاهی تحت نظر پزشکان قرار می گیرد. تنها دلیل حضور او در کلینیک همین قضیه بود و نه حمله عصبی.»

 

 

1605582

 

 

طبق ادعای لاپورتا، کومان پس از جلسه با او راهی بیمارستان شده و دلیل این قضیه نیز فشار عصبی عنوان شده ولی کومان و وکیلش ضمن تکذیب این ادعا از تست های روتین قلب به عنوان دلیل مراجعه نام برده اند.

بدیهی است که با مشکلات فعلی بین طرفین، کومان نمی تواند چندان به آینده اش خوشبین باشد و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی برای نیمکت بارسلونا رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها