کد خبر : 1758519 | 08 خرداد 1400 ساعت 20:06 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل سامان به تیم سابق و اسبق! (عکس)

مهاجم تیم تراکتور دروازه تیمی را باز کرد که سال ها در آن توپ زده است؛ هم با اسم و رنگ فعلی و هم با اسم و رنگ سابق!

گل سامان به تیم سابق و اسبق! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم های تراکتور و ماشین سازی امروز در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف هم رفته اند؛ این دیدار در نیمه اول با یک گل به سود تراکتور به پایان رسید.

 

تک گل تراکتور در نیمه اول را سامان نریمان جهان به ثمر رساند. او با یک حرکت پا به توپ دیدنی و پیمودن مصافتی چند ده متری خود را به محوطه جریمه ماشین رساند و با یک شوت دقیق و دیدنی از روی خط محوطه جریمه، در دقیقه 35 دروازه رضایی را باز کرد.

 

1606613

 

نریمان جهان بعد از به ثمر رساندن این گل زیبا به احترام تیم ماشین سازی که سال ها در آن توپ زده، شادی گلی انجام نداد.

 

سامان از ماشین سازی خاطرات بسیار خوشی دارد. او در تیم گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) چهره شده و به تیم های بزرگی چون تراکتور و پرسپولیس راه یافت. نریمان جهان در فصل 92-1391 و در حالی که رسول خطیبی هدایت گسترش را به همراه داشت، با این تیم جشن صعود به لیگ برتر را گرفت.

 

1606615

 

او با گسترش روزهای خوبی در لیگ برتر داشت و سپس برای گذراندن دوران سربازی به تراکتور پیوست. بعد از پایان این دوره، سامان به ماشین سازی (نود ارومیه فعلی) پیوست و همراه با این تیم که لیگ برتری شده بود 12 بازی انجام داده و در نیم فصل دوم راهی پرسپولیس شد. سامان یک رفت و برگشت دیگر هم به گسترش فولاد و ماشین سازی داشت و در نهایت در نیم فصل دوم لیگ بیستم پس از یک فصل حضور در لیگ آذربایجان به تراکتور و فوتبال تبریز بازگشت.

دیدگاه‌ها