کد خبر : 1758666 | 09 خرداد 1400 ساعت 12:40 | 32.1K بازدید | 1 دیدگاه

پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ؛

تیاگو سیلوا: در PSG همیشه من مقصر بودم

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، خوشحال است که به انتظارش برای کسب افتخار در رقابت های اروپایی به همراه آبی ها پایان داده، آن هم پس از شکست در فینال سال پیش به همراه PSG!

تیاگو سیلوا: در PSG همیشه من مقصر بودم

به گزارش "ورزش سه"،  تیاگو سیلوا شب گذشته به همراه دیگر هم تیمی هایش در چلسی، قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن گرفت و ضمن ابراز خوشحالی از این موفقیت عظیم، در مصاحبه خود گفت که در پاری سن ژرمن، باشگاه سابقش، همیشه با او غیرمنصفانه برخورد می شد و همه تقصیرها همیشه به گردن او انداخته می شد.

چلسی توانست با تک گل کای هاورتز 1-0 منچسترسیتی را در دیدار فینال چمپیونزلیگ شکست دهد و برای دومین بار جام قهرمانی در اروپا را بالای سر ببرد.

 

1606995

 

سیلوا، هر چند که به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد اما توانست با این پیروزی بالاخره سایه تاریک شکست در فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ به همراه PSG برابر بایرن مونیخ را به دست فراموشی بسپارد. پس از پایان مسابقه او از فرصت استفاده کرد تا درباره روزهای سختی که در باشگاه قبلی خود پشت سر گذاشته صحبت کند.

سیلوا گفت: "این فوق العاده است. این مهمترین لحظه در طول حرفه من است. فراموش نشدنی است!

من واقعا خیلی خوشحالم. بردن این جام موفقیت فوق العاده ای است. مصدومیت من؟ خیلی چیزها از ذهنم گذشت.

 

1606993

 

اینکه آنقدر زود مجبور به ترک بازی شدم برای من خیلی سخت بود. اما در این مقطع و در این سطح از بازی ما نمی توانیم فقط با 70 درصد توان خود بازی کنیم. اما من راضی ام چون تیم خونسردی خود را حفظ کرد و خیلی خوب دفاع کرد.

ما خیلی سختی کشیدیم اما خیلی خوب کارمان را انجام دادیم. در پایان مزد تمام زحمات‌مان را گرفتیم. این موفقیت برای من خیلی خاص است مخصوصا با در نظر گرفتن فشاری که در پاریس روی ما بود که این جام را ببریم.

 

1606992

 

هر وقت که پاریس حذف می شد، مردم می خواستند که مقصر را پیدا کنند و هر دفعه من مقصر می شدم! خیلی بد بود.

امیدوارم پاریس هم در آینده این جام را ببرد، چرا که من دوستان زیادی آنجا دارم و تا همیشه آبی و قرمز باقی می مانم."

دیدگاه‌ها