کد خبر : 1758667 | 09 خرداد 1400 ساعت 12:46 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

علی جهان، مصمم برای پرواز دوباره (عکس)

علیرضا جهانبخش در تیم ملی احتمالا فرصت خوبی برای نمایش دوباره توانایی‌هایش پیدا خواهد کرد.

علی جهان، مصمم برای پرواز دوباره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وینگر راست تیم ایران که با شماره پیراهن ۱۸ در تیم ملی شناخته می‌شد، حالا پیراهن شماره ۷ را در اختیار گرفته که پیراهنی خاطره‌انگیز برای فوتبال‌دوستان ایرانی محسوب می‌شود و حالا قرار است جهانبخش با آن بدرخشد و در راه صعود به جام جهانی نقش آفرینی کند.

 

جهانبخش در لیگ جزیره فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد اما در همان دقایق محدود نیز گل‌هایی تماشایی را به ثمر رساند که مهم‌ترینش برابر چلسی بود. اما در تیم دراگان اسکوچیچ او احتمالا فرصت بیشتری برای نمایش توانایی هایش خواهد داشت.

 

 

علیرضا جهانبخش یک گل استثنایی به قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی دارد؛ گلی که با یک شوت ناگهانی به دست آمد و نسخه عنابی‌ها را در تهران پیچید. او در بازی با عمان نیز موفق به گلزنی شد و در صعود ایران به مراحل بالاتر جام ملتها تاثیرگذار بود. 

 

حالا جهانبخش با انگیزه بالا به اردوی تیم ملی ملحق شده و آماده است تا در این مرحله بدرخشد و شاید بعد از آن انتقالی به تیمی را تجربه کند که بیشتر در آن بازی کند. به هر حال گران ترین خرید تاریخ برایتون، مهره ای مهم در ترکیب تیم ملی محسوب می‌شود و همه فوتبال دوستان ایرانی انتظار درخشش او را دارند.

 

دیدگاه‌ها