کد خبر : 1758746 | 09 خرداد 1400 ساعت 18:43 | 33.1K بازدید | 15 دیدگاه

لیونل اسکالونی:

آرزویم این است مسی جام را بالای سر ببرد

سرمربی تیم ملی آرژانتین خوشبین است در کوپا آمه ریکا با لیونل مسی بهترین نتایج را کسب کنند.

آرزویم این است مسی جام را بالای سر ببرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دو روز پیش وارد بوینس آیرس شد تا به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود. آرژانتین خودش را برای حضور در کوپا آمه ریکا که میزبانی اش را بر عهده دارد، آماده می کند و بدون شک لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم، نقشی کلیدی در این تیم دارد.

مسی فصل خوبی را با بارسا پشت سر نگذاشت و در حالی به اردوی آلبی سلسته ملحق شد که هنوز آینده اش در بارسا نامشخص است. از قرارداد او یک ماه دیگر باقیمانده و مشخص نیست بالاخره تمدید می کند یا خیر.

 

 

1607067

 

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در مورد وضعیت لیونل مسی گفت:«  به شما اطمینان می دهم که کسی که بیشتر از همه برای پیروزی و موفقیت انگیزه دارد و کسی که بیش از همه از شکست ناراحت می شود، لیونل مسی است. در این تردیدی ندارم. او اولین کسی است که وقتی اعلام نیاز می کنم، قدم پیش می گذارد و به احترام مسی باید کلاه از سر برداشت. همه آن چیزی که هست و احترامی که برای وی قائل هستند، تنها برای کیفیت فوتبالش نیست بلکه مسی انسان بزرگ و باشخصیتی است.»

 

اسکالونی ادامه داد:« چیزی که می خواهم این است که لئو از فوتبالش لذت ببرد و در تیم احساس خوشحالی کند. این روزها کسب پیروزی و موفقیت در فوتبال بسیار دشوارتر از قبل است و همه آرژانتینی ها نیز این را می دانند. دوست دارم تیمی داشته باشیم که مسی بتواند در آن بهترین نمایش خودش را داشته باشد ولی در نهایت تنها یک تیم قهرمان می شود. امیدوارم در نهایت لئو جام را بالای سر ببرد.»

 

 

دیدگاه‌ها