کد خبر : 1758751 | 09 خرداد 1400 ساعت 18:59 | 40.4K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش سلطانی‌فر به استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال

وزیر ورزش و جوانان از برگزاری جلسه با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای حل مشکلات اخیر خبر داد.

واکنش سلطانی‌فر به استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از دستگیری خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران و اتفاقات پیرامون آکادمی این باشگاه، اختلاف نظر میان اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال به اوج خود رسید و امروز شاهد استعفای سه تن از اعضای هیئت مدیره آبی ها بودیم که به دلیل اختلاف با احمد مددی دست به این کار زدند.

 

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اما بلافاصله از پذیرفته نشدن این استعفا خبر داد. مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که در حال حاضر در کیش حضور دارد در واکنش به این خبر گفت: یکسری اختلاف سلیقه های مدیریتی بود که باعث شد سه نفر از اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه استقلال اقدام به استعفا کنند که ما آن را قبول نکردیم. قرار گذاشتیم ظرف یکی دو روز آینده جلسه هماهنگی برگزار و مشکلات را بررسی کنیم. 

 

وی افزود: انشالله این مشکلات حل می شود. هر دو باشگاه بزرگ مان وضعیت خیلی خوبی دارند و هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند که موقعیت های خوبی کسب کنند. بنابراین ما نیاز به آرامش، هماهنگی و ثبات داریم و تلاش می کنیم با برگزاری جلسات و بررسی مسائل و موارد مختلفی که مطرح شده، هماهنگی و همدلی را در کادر مدیریتی ایجاد کنیم.

دیدگاه‌ها