کد خبر : 1758796 | 09 خرداد 1400 ساعت 21:10 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم دست پر از بحرین برگردیم

محمدی: جای امید نورافکن در تیم ملی خالی است

مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تا با توجه به شرایط تیم ملی و آمادگی بازیکنان، بتوانند دست پر از منامه به تهران بازگردند.

به گزارش "ورزش سه" میلاد محمدی که امشب در محل اردوی تیم ملی، میهمان برنامه «شب‌های فوتبالی» بود، درباره شرایط اردوی تیم ملی در کیش توضیح داد: بازی‌های بسیار مهمی را در پیش داریم اما واقعا امکانات اردوی کیش هم خوب بود؛ به امید خدا و با دعای خیر مردم انشالله بتوانیم نتیجه خوبی در بحرین بگیریم و با دست به کشور برگردیم.

 

محمدی درباره حضور بازیکنان پرتعداد در لیگ بلژیک گفت: بله، علی قلی‌زاده و کاوه رضایی در تیم شالروا هستند و خوب هم بازی می‌کنند و شرایطمان در لیگ بلژیک خوب است؛ الان هم که لیگ تمام شده و ما به اردوی تیم ملی آمده‌ایم.

 

 

دفاع چپ تیم ملی درباره شرایط خود و هم‌پستی‌هایش گفت: جای امید نورافکن واقعا خالی است، با همدیگر رفیق هستیم و واقعا جای او الان در تیم ملی خالی است؛ البته بازیکنان دیگری مثل آقای حاج‌صفی و آقای امیری هم هستند که می‌توانند در پست دفاع چپ به میدان بروند، با این‌حال تصمیم نهایی با سرمربی تیم ملی است و هر کسی که آماده‌تر باشد مطمئنا در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت. البته که مهم نیست واقعا چه کسی بازی کند، خدا شاهد است که همیشه می‌گویم اگر قرار است یکی دیگر به تیم ملی کمک کند، یکی بازیکن دیگر بازی کند چون مهم نتیجه گرفتن است.

 

محمدی درباره شرایط حساس تیم ملی برای صعود گفت: به هیچ عنوان برای ما در شرایط فعلی دوم شدن معنایی ندارد، اگر کمی آدم استرس هم داشته باشد خوب است، چرا که می‌تواند با جدیت به میدان برود؛ در حال حاضر واقعا ما همه تلاش خودمان را به کار گرفته‌ایم و چشممان به دعای خیر مردم عزیز است تا انشالله با دعای خیر این عزیزان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم، ما بازی به بازی در این مرحله پیش‌خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها