کد خبر : 1758970 | 10 خرداد 1400 ساعت 18:42 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

خورشیدی انگار به دورهمی آمده بود

حسین‌زاده: ۳ امتیاز پیکان را بدهند، عالی می‌شود

بازیکن ساپیا می‌گوید شرایط بهتری نسبت به برخی تیم‌ها دارند و اگر در بعضی مواقع نتیجه نگرفته‌اند، به‌خاطر بدشانسی بوده است.

حسین‌زاده: ۳ امتیاز پیکان را بدهند، عالی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده در خصوص برتری خانگی سایپا مقابل فولاد گفت: به عقیده من خیلی بهتر از فولاد بازی کردیم. درست است که بیشتر دفاع کردیم ولی در خلق موقعیت خیلی بهتر از فولاد بودیم و همه بازیکنان دویدند و تلاش کردند و نتیجه خوبی هم به دست آمد.

 

او در مورد دیدار با پیکان که سه امتیاز به نفع‌شان تمام شد و در بازی با فولاد هم به برتری رسیدند و شرایطشان بهتر از قبل شده، ابراز کرد: خدا را شکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم ولی سه امتیاز بازی با پیکان را معلوم نیست به ما بدهند یا خیر. در بازی با فولاد پیروز شدیم و شرایطمان خیلی بهتر شد و اگر سه امتیاز دیدار با پیکان هم قطعی شود، نور علی نور می‌شود.

 

حسین‌زاده در مورد اینکه این تیم  در لیگ می‌ماند یا خیر عنوان کرد: قطعا سایپا در لیگ می ماند و اصلا شک نکنید. شرایطمان خیلی خوب است هم بازیکنان با تجربه داریم و هم جوان و در تمام پست ها بازیکنانی با فن بالا داریم و در بعضی روز ها فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداده ولی در کل با احترامی که برای خیلی از تیم‌ها قائل هستم، تیم ما خیلی بهتر است و سیزدهمی جایگاه واقعی ما نیست.

 

او درمورد اینکه شرایط تیم امید ایران به چه شکل است، اظهار کرد: خبر خاصی ندارم. قرار بود بعد از عید اردو برگزار شود که نشد و در همین روز ها نیز می‌خواستند اردو برپا کنند که باز هم اتفاق نیفتاد. خیلی از کشورهای دیگر تمریناتشان را شروع کردند و واقعا من در جریان نیستم چه چیزی می‌شود؟ معلوم نیست چه زمان اردو برگزار می شود و یا اینکه سرمربی انتخاب می‌شود؟ در آبان ماه قرار است مسابقه برگزار شود و برای انتخاب سرمربی و بازیکن خیلی دیر شده است و زمان کافی نداریم. مدام می‌گویند فلان ماه  اردو برپا می‌شود، خبری نیست.

دیدگاه‌ها