کد خبر : 1759177 | 11 خرداد 1400 ساعت 17:54 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

زمان وداع با رومنیگه مشخص شد؛کان مدیر جدید بایرن

الیور کان از تاریخ 30 ژوئن جانشین کارل هاینس رومنیگه در سمت مدیرعاملی باشگاه بایرن مونیخ خواهد شد.

زمان وداع با رومنیگه مشخص شد؛کان مدیر جدید بایرن

به گزارش "ورزش سه"، از مدتها قبل مشخص شده بود کارل هاینس رومنیگه آخرین فصل حضور خود را در بایرن مونیخ به عنوان مدیرعامل باشگاه سپری می کند.


امروز بالاخره مشخص شد رومنیگه در تاریخ 30 ژوئن از مدیریت باواریایی ها کنار خواهد رفت و پس از آن این وظیفه به یک اسطوره دیگر باشگاه یعنی الیور کان سپرده خواهد شد.

 

 

1607775

 

 

رومنیگه بعد از مشخص‌شدن زمان خداحافظی از بایرن مونیخ گفت: "این یک خداحافظی با رضایت و افتخار است. من می توانم باشگاهی را تحویل بدهم که از نظر ورزشی، اقتصادی و ساختار کاملا سالم باشد. این برای من مهم بود. من می خواهم از بسیاری از افرادی که در کنار من بوده‌اند تشکر کنم. من همچنین از همه کارمندان باشگاه و هواداران فوق العاده مان تشکر می کنم. امیدوارم آنها بتوانند دوباره تیم را در ورزشگاه حمایت کنند. من صمیمانه آرزو می‌کنم که باشگاه به حداکثر موفقیت‌ها را کسب کند."

 

همچنین الیور کان که از یک ماه دیگر کار خود را به شکل رسمی به عنوان مدیر بایرن آغاز خواهد کرد، گفت: " کارل هاینتس رومنیگه بیش از 20 سال کار بزرگی را برای بایرن به عنوان مدیرعامل انجام داده است. در این مدت باشگاه هر آنچه را که برای بردن بود برنده شده است و خدمات او به بایرن مونیخ را نمی توان توصیف کرد.

 

 

1600227

 

 

اکنون زمان آن فرا رسیده است که مسئولیت را در راس بایرن مونیخ به عهده بگیرم. در 18 ماه گذشته من تمام جوانب این باشگاه را شناختم و به خوبی می دانم که بایرن چگونه کار می کند و چه چالش هایی را پیش رو دارد. من از وظیفه و مسئولیت خود آگاه هستم و مشتاقانه منتظرم."

دیدگاه‌ها