کد خبر : 1759339 | 12 خرداد 1400 ساعت 14:42 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

لحظه مصدومیتم ترسیده بودم؛

میثم مجیدی: امیدوارم جواب این محبت‌ها را بدهم

کاپیتان آلومینیوم اعلام کرد نهایتا سه الی چهار ماه دیگر به میادین برمی‌گردد و به میدان خواهد رفت.

میثم مجیدی: امیدوارم جواب این محبت‌ها را بدهم

به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی در حالی که یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را همراه با آلومینیوم و تیم شهرش پشت سر می‌گذاشت، در تمرین دو روز قبل(دوشنبه) اراکی‌ها با آسیب دیدگی جدی از ناحیه نازک‌نی پا مواجه شد و به همین دلیل دیروز مورد عمل جراحی قرار گرفت تا تقریبا از سه الی چهار ماه آینده شرایط بازی را به دست بیاورد.

 

مجیدی در خصوص نحوه مصدومیتش عنوان کرد: زمان تمرین و در یک صحنه که به هوا پریده بودم، در زمان پایین آمدن روی زمین آسیب دیدگی شدیدی پیدا کردم و به همین خاطر دچار شکستگی نازک‌نی شدم که البته خدا را شکر برخلاف آن چیزی که تصور می‌کردم، جدی نبود.

 

او ادامه داد: آن لحظه و همان روز اول واقعا ترسیده بودم و فکر می‌کردم حداقل ۶-۵ ماه نتوانم بازی کنم ولی خدا را شکر معاینات پزشکی و عمل جراحی که دیروز زیر نظر دکتر کیهانی انجام دادم، مشخص کرد که نهایتا سه، چهار ماه دیگر شرایط تمرین و بازی را به دست می‌آورم و در خدمت تیم خواهم بود.

 

کاپیتان آلومینیوم ضمن تشکر از افرادی که پیگیر حال او بودند، ابراز کرد: واقعا از تمام دوستان و هم‌تیمی‌هایم تشکر ویژه‌ای می‌کنم که با پیام‌های خود من را شرمنده کردند و مورد لطف قرار دادند. از لطف ویژه آقای منصوریان هم که نگران حال من بودند و حتی دیروز هم قبل از عمل به بیمارستان آمدند، خیلی تشکر می‌کنم.

 

مجیدی درباره عمل جراحی روی پای او گفت: دکتر کیهانی گفتند عمل خیلی خوب بود و خدا را شکر رضایت داشتند که جا دارد از ایشان و کادر درمانی بیمارستان آرمان هم تشکر کنم. تمام مدیران و مجموعه آلومینیوم و هواداران شرمنده‌ام کردند و امیدوارم با بازگشت به میادین بتوانم جواب محبت این عزیزان را بدهم و خدمت تیم شهرم باشم.

 

دیدگاه‌ها