کد خبر : 1759477 | 13 خرداد 1400 ساعت 10:28 | 21.6K بازدید | 3 دیدگاه

دستور ویژه وزیر به مدیرعامل آبی‌ها؛

رسمی؛ برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای تلویحا به موضوع برکناری مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد و آن را مشروط بر اجرای دستورات هیات‌مدیره، رد کرد.

رسمی؛ برکناری مددی از مدیرعاملی استقلال منتفی شد

به گزارش "ورزش سه" عصر روز گذشته جلسه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال با وزیر ورزش برگزار شد که این جلسه تا ساعات پایانی شب به درازا کشید و موضوع اصلی، مرتبط با استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به تصمیمات مدیرعامل باشگاه و عدم اجرای مصوبات هیات مدیره بود؛ در این جلسه که بیشتر به منظور ایجاد صلح و آرامش میان اعضا برگزار شده بود، وزیر ورزش دستوراتی را به مدیرعامل باشگاه استقلال داد.

 

آن‌طور که باشگاه استقلال درباره جزئیات جلسه توضیح داده است: در این جلسه ابتدا اعضای هیات مدیره مباحث مورد اختلاف با مدیرعامل را مطرح کردند و در ادامه احمد مددی توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

 

در ادامه وزیر ورزش و جوانان ضمن استماع اظهارات اعضای هیات مدیره، با استعفای آن‌ها مخالفت کرد و مقرر گردید برای حفظ منافع باشگاه و ایجاد آرامش و انسجام، مدیرعامل باشگاه ظرف مدت یک هفته مصوبات هیات مدیره را اجرا و هیات مدیره پس از یک هفته گزارش اقدامات صورت گرفته را برای وزیر ورزش و جوانان ارسال کنند.

 

لازم به ذکر است؛ وزیر ورزش و جوانان در این جلسه اعلام کرد: عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پس از طی مراحل اداری به زودی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها