کد خبر : 1759569 | 13 خرداد 1400 ساعت 19:55 | 62.3K بازدید | 5 دیدگاه

لئونل آگوئرو:

به اشک‌های پپ اعتقاد ندارم؛ او پسرم را نمی‌خواست

پدر سرخیو آگوئرو نیز موضعی تند علیه پپ گواردیولا دارد و معتقد است مسبب جدایی پسرش از سیتی، سرمربی کاتالان بود.

به اشک‌های پپ اعتقاد ندارم؛ او پسرم را نمی‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا نهایی شد. ستاره آرژانتینی از دو روز پیشتر در بارسلون حضور داشت و پس از مذاکرات نهایی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در نهایت تصمیم گرفت پیش از عزیمت به کشورش قرارداد دو ساله ای با باشگاه کاتالان امضا کند.

به این ترتیب آگوئرو از فصل بعد با لیونل مسی دوست صمیمی اش در بارسا هم تیمی خواهد بود و می تواند پس از یک سال از جدایی سوارز، جانشین مناسبی برای او باشد.

 

 

1607540

 

 

او در حالی پس از 10 سال از سیتی جدا شد که تمایل به ادامه کار در این باشگاه داشت ولی پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها با این قضیه مخالف بود. در واقع هرچند پپ در روز مراسم خداحافظی آگوئرو مقابل خبرنگاران اشک ریخت ولی در عمل او مسبب اصلی عدم ارائه پیشنهاد تمدید باشگاه به ستاره آرژانتینی بود.

 

پس از انتقاد تند و توئیتری برادر سرخیو آگوئرو از پپ گواردیولا، این بار نوبت به پدر او رسید.

 

 

1608367

 

 

لئونل آگوئرو به رادیو رِد گفت:« به پپ و گریه های او اعتقادی ندارم. او هرگز پسرم را نمی خواست چرا که همیشه می خواهد به تنهایی سوژه شماره یک و مرد برنده تیم هایش لقب بگیرد. آرسنال و چلسی قبل از بارسا به سرخیو پیشنهاد داده بودند و از ایتالیا هم تیم هایی خواهان او بودند.»

 

لئونل در مورد تست مثبت کرونای پسرش گفت:« اولین تستش مثبت بود ولی پس از تست PCR که کامل تر بود مشخص شد که به کرونا مبتلا نیست و مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد.»

 

دیدگاه‌ها