کد خبر : 1759793 | 15 خرداد 1400 ساعت 11:23 | 82.6K بازدید | 2 دیدگاه

اتفاق عجیب برای تیم لیگ یکی؛

نصرتی و بازیکنان را وسط جاده رها کردند!(عکس)

محمد نصرتی و شاگردان او در اتفاقی عجیب به مقصد مدنظرشان نرسیدند و وسط جاده رها شدند.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که فقط در سال نخست حضورش در لیگ برتر شرایط مساعد مالی داشت و پس از همواره با مشکلات مالی مواجه بود و در نهایت هم به همین دلیل و بخاطر مشکلات مدیریتی و کادر فنی به لیگ یک بازگشت، اکنون در دسته اول هم شرایط مناسبی را سپری نمی‌کند.

 

مشکلات این تیم در فصل جاری به اندازه‌ای بود که محمد نصرتی دو بار از سمت خود استعفاء داد و بازیکنان هم در چندین مقطع دست به اعتصاب تمرینات زدند تا اعتراض خود را نشان دهند ولی امروز اتفاق عجیب دیگری برای آنها رخ داد.

 

بازیکنان پارس جنوبی جم که هفته قبل و پس از اعتصاب سه، چهار روزه فقط ۲۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند و با شرایط روحی نامناسب به آستارا سفر کردند و برابر تیم شهرداری با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند، امروز هم با یک مشکل دیگر مواجه شدند.

 

تیم فوتبال پارس جنوبی که هم‌اکنون با ۳۹ امتیاز در جایگاه نُهم جدول لیگ دسته اول ایستاده و بخاطر اختلاف هفت امتیازی با صدر جدول ازجمله گزینه‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، با تجربه وضعیت اسف‌بار که نشانی از یک تیم مدعی ندارد، امروز با بدترین اتفاق در مسیر عسلویه به جم مواجه شد.

 

پارس جنوبی روز سه‌شنبه هفته جاری در بیست و هشتمین بازی فصل میزبان نود ارومیه خواهد بود که به همین منظور و در فاصله سه روز تا این مسابقه، اعضای تیم پارس از تهران به مقصد جم سفر کردند تا سه جلسه تمرینی را در این شهر داشته باشند ولی در مسیر این سفر آنها با مشکل غیرمنتظره‌ای مواجه شدند.

 

اعضای تیم پارس جنوبی با پرواز ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز شنبه از تهران به عسلویه رفتند تا از آنجا راهی جم شوند، اما زمانی که وارد فرودگاه عسلویه شدند، اطلاع پیدا کردند که باشگاه پارس برای آنها اتوبوس تهیه نکرده و مربیان و بازیکنان باید شخصا به جم بروند.

 

1608911

 

تعدادی از بازیکنان پارس جنوبی با تاکسی و ماشین‌های دربستی از فرودگاه عسلویه به جم رفتند، اما محمد نصرتی و تعدادی دیگر از بازیکنان با یک دستگاه ون قصد داشتند ادامه سفرشان را انجام دهند که در میانه راه آنها با مشکل تازه‌ای روبه‌رو شدند.

 

1608910

 

این خودروی ون که جمعی از اعضای پارس جنوبی را انتقال می‌داد، در میانه راه عسلویه به جم و بنابر اطلاع قبلی که به جمی‌ها داده بود، عنوان کرد که فقط تا این مسیر مشخص می‌تواند آنها را منتقل کند و پس از آن با پیاده شدن محمد نصرتی و بازیکنانش، آنها وسط جاده رها شدند.

 

1608909

 

پس از این اتفاق برای نصرتی و بازیکنان، سرمربی پارس جنوبی در یک لایو اینستاگرامی وضعیت اسف‌باری که برای آنها به وجود آمده را به نمایش گذاشت که در آن نشان می‌داد، بازیکنان در کوه‌های کنار جاده عسلویه به جم و زیر آفتاب سوزان نشسته‌اند تا یک ماشین برای انتقال آنها تهیه شود!

 

پس از گذشت دقایق طولانی و با تهیه ماشین‌های عبوری در جاده، نصرتی و بازیکنان او خودشان را به جم رساندند ولی این وضعیت موجب ناراحتی شدید آنها شده است.

 

این اتفاق در حالی برای اعضای تیم پارس جنوبی جم افتاده که هفته گذشته نیز در زمان انتقال تیم به فرودگاه، باشگاه هیچ اتوبوسی برای انتقال بازیکنان فراهم نکرده بود و برای دومین دیدار پیاپی چنین اتفاقی برای آنها رخ داد.

دیدگاه‌ها