کد خبر : 1760155 | 17 خرداد 1400 ساعت 15:07 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

کربکندی: رای صادر شده منصفانه نیست

پیشنهاد ذوب‌آهن به استیناف؛ کسر یک امتیاز از پیکان

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید چند سال قبل تیمش تخلفی مشابه پیکان کرده و یک امتیاز از آنها کسر شده است.

پیشنهاد ذوب‌آهن به استیناف؛ کسر یک امتیاز از پیکان

به گزارش "ورزش سه"، صدور حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر شدن دیدار سایپا و پیکان به سود نارنجی پوشان سر و صدای زیادی در فوتبال ایران ایجاد کرده است. علاوه بر باشگاه پیکان که به حکم صادر شده اعتراض کرده و پرونده به کمیته استیناف رفته، باشگاه‌های ذوب‌اهن و نساجی نیز اعتقاد دارند نباید به خاطر تخلف باشگاه پیکان درباره استفاده از 6 بازیکن تعویضی 3 امتیاز به سایپا داده شود.


از این رو مسئولان باشگاه ذوب‌آهن طی روزهای گذشته مانند مدیران نساجی مصاحبه‌هایی در این خصوص داشته اند. حالا امروز هم رسول کربکندی سرمربی سابق ذوب‌آهن و سخنگوی کنونی باشگاه به نکته جالبی اشاره کرده است.کربکندی در گفت و گو با ایسنا گفته است: «امید داریم نتیجه برگردد و اکنون کمی این ماجرا سیاسی شده است و نمایندگان مجلس اصفهان و قائمشهر شدیدا دارند فشار می‌آورند.»


سخنگوی ذوب‌آهن به اتفاقی مشابه در سال‌های گذشته که برای تیم خودش پیش آمد اشاره کرده است: «اینجا باید دید زور چه کسی بیشتر است اما طبق اصول نباید سه امتیاز به سایپا تعلق گیرد، چون چنین اتفاقی چند سال پیش برای تیم ما هم افتاد و اتفاقا با سایپا هم بازی داشتیم. باید سه بازیکن خارجی استفاده می‌کردیم اما در یک دقیقه آخر یک بازیکن دیگر را هم وارد زمین کردیم که جریمه‌اش کسر یک امتیاز و جریمه مالی بود».


کربکندی در پایان افزود: «منصفانه نیست بیایند بازی سایپا و پیکان را سه بر صفر به سود سایپا کنند و این یک ظلم آشکار است. ماشین سازی هم با ما بازی داشت و همین تخلف را انجام داد اما کار خاصی انجام ندادند و فقط برای بازیکن دوازدهم یک اخطار در نظر گرفتند.»

دیدگاه‌ها