کد خبر : 1760296 | 18 خرداد 1400 ساعت 09:00 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان – هوادار؛ فقط برد

دیدارهای باقی مانده هفته 28 ام لیگ یک عصر امروز برگزار می شود که در یکی از مهمترین بازی ها استقلال خوزستان میزبان صدرنشین یعنی هوادار خواهد بود.

استقلال خوزستان – هوادار؛ فقط برد 

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از دو امتیاز حساسی که هفته گذشته در بازی با خیبر خرم آباد از دست داد با 41 امتیاز و 5 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین به رتبه هشتم جدول سقوط کرد و برای اینکه این اختلاف را جبران کند چاره ای ندارد که در برابر تیم صدرنشین یعنی هوادار برنده از میدان خارج شود. از سویی تیم صدرنشین به خوبی می داند اگر به سه امتیاز این بازی دست پیدا نکند ممکن است صدر جدول را از دست دهد به خصوص که مس کرمان تیم هم امتیاز با هوادار در بازی امروز به مصاف آرمان گهر می رود که یکی از تیم های نیمه پایین جدول بحساب می آید. 

 

در مجموع فصل جاری لیگ یک فصل جالبی شده است. در فاصله هفت هفته مانده به پایان بازی ها هنوز صعود تیمی به دسته ی بالاتر محرز نشده و مدام امتیازات بین تیم ها تقسیم می شود. این موجب شده از هوادار که 46 امتیازی و در صدر جدول قرار دارد تا استقلال خوزستان که 41 امتیازی و تیم هشتم جدول به حساب می آید مدعی صعود به لیگ برتر باشند. به واقع بازی های لیگ این فصل 8 تیم مدعی دارد و فاصله امتیازی کم بین تیم های مدعی موجب شده تا شانس آنها برای صعود به لیگ برتر نزدیک بهم و به نوعی برابر باشد. 

 

تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی بعد از افتی که در میانه ی بازی ها به دلیل مشکلات مالی داشت چند هفته ای است که سیر صعودی در پیش گرفته است. حالا بازیکنان این تیم بدون توجه به شرایط مالی باشگاه در تلاش برای ادامه ی این سیر هستند چرا که به خوبی می دانند صعود به لیگ برتر شرایط آنها را برای فصل آینده تغییر خواهد داد. در بازی امشب استقلال خوزستان و هوادار تنها برد است که می تواند به اهداف دو تیم کمک کند. نتیجه ی مساوی دراین دیدار به سود مدعیان تمام می شود.

دیدگاه‌ها