کد خبر : 1760377 | 18 خرداد 1400 ساعت 15:20 | 42.5K بازدید | 6 دیدگاه

پساز مصاحبه تند الخلیفی

آاس؛ رئال مادرید از جذب امباپه کنار کشید!

امیدهای رئال برای جذب کیلیان امباپه در تابستان پیش رو رنگ باخته است.

آاس؛ رئال مادرید از جذب امباپه کنار کشید!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که بحث انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داغ دنبال می شود. در اسپانیا بر این اعتقادند که رئال همین تابستان هر طور که شده امباپه را جذب خواهد کرد ولی ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی تاکید کرد که نه تنها هرگز برای فروش امباپه مذاکره نخواهند کرد که اطمینان داد این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد هم جدا نخواهد شد و به عبارتی به فاصله یک سال به پایان قرارداد او، از تمدیدش ابراز اطمینان کرد.

بلافاصله نیز در اسپانیا هشتگ "کیلیان را آزاد کنید"، تبدیل به ترند اول توئیتر شد.

 

 

1609904

 

 

طبق ادعای آاس، مسئولان رئال مادرید به این اطمینان رسیده اند که تابستان امسال جذب امباپه غیرممکن است و همه چیز را به سال بعد موکول کرده اند.

در رئال مشکلی با بخش اول صحبت های الخلیفی ندارند و برای شان غیرمنتظره نبود؛ اینکه باشگاه برای فروش این بازیکن مذاکره نخواهد کرد. امباپه هنوز با باشگاه پاریسی یک سال دیگر قرارداد دارد و پی اس جی هرگز باشگاهی فروشنده نبوده و مشکلات مالی دیگر باشگاه های بزرگ را ندارد چرا که دولت قطر مالک باشگاه محسوب می شود.

 

 

1608758

 

 

مساله مهم اما بخش دوم حرف های الخلیفی است؛ جایی که گفت امباپه بدون شک به عنوان بازیکن آزاد هم به تیمی دیگر نخواهد رفت؛ این یعنی حداکثر فشار روی این بازیکن جوان.

مدیر قطری اطمینان دارد که هر طور شده امباپه را به تمدید راضی خواهد کرد در حالی که تنها امید مسئولان رئال این است که امباپه یک سال دیگر نیز مقاومت کند و تابستان بعد به عنوان بازیکن آزاد به مادرید بیاید. چیزی که مسلم است اینکه، دست رئال امسال هم از امباپه خالی خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها