کد خبر : 1760490 | 19 خرداد 1400 ساعت 08:11 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

بی کت و شلوار با لباس ورزشی 

شهاب الدین در نقش دراگان!(عکس)

رئیس فدراسیون فوتبال با لباس ورزشی، نظاره گر اولین تمرین تیم ملی پس از غلبه بر بحرین بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صدمات بزرگ مالی و البته فنی که مارک ویلموتس به فوتبال ایران وارد کرد، ورود به فدراسیون فوتبال کار بسیار دشواری بود. شهاب الدین عزیزی خادم، با غلبه بر رقیبان خود در راه رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال، کار خود را در چنین شرایطی آغاز کرد.

 

مهمترین دغدغه فوتبال ایران در این شرایط دشوار، صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 بود. با تصمیم بحث برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعطای میزبانی بازی های دور برگشت گروه سوم به بحرین، رسیدن به هدف یاد شده سخت تر شد و تلاش های فدراسیونِ عزیزی خادم برای تغییر رای AFC هم کارساز نبود.

 

1610112

 

تیم ملی در چنین شرایطی پای به منامه گذاشت و پس از کسب پیروزی در گام اول مقابل هنگ کنگ مقابل بحرین صف آرایی کرد؛ پیروزی سه بر صفر مقابل بحرین، شکستی فراتر از مستطیل سبز برای تیم میزبان رقم زد که برای تغییر شرایط به نفع خود دست به هر کاری زده بود. عزیزی خادم که همراه تیم ملی در منامه حضور داشت، بعد از کسب پیروزی مقابل بحرین با حضور در رختکن ملی پوشان، به تقدیر از کار بزرگ آنها پرداخت.

 

یک روز پس از آن پیروزی تعیین کننده، تیم ملی فوتبال ایران اولین تمرین خود برای بازی با کامبوج را در حالی برگزار کرد که شهاب الدین عزیزی خادم با لباس ورزشی یکی از حاضرین در این تمرین بود. رئیس فدراسیون فوتبال با ژستی که او را شبیه سرمربی تیم ملی کرده بود، با رضایت خاطر و آرامش حاصل از غلبه بر بحرین، تمرین ملی پوشان را نظاره کرد.

 

1610113

دیدگاه‌ها