کد خبر : 1760578 | 19 خرداد 1400 ساعت 15:15 | 47.8K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت وایه خو

یک جانشین غیرمنتظره برای راموس و واران در رئال

خسوس وایه خو مدافع رئال که قرضی برای گرانادا بازی می کرد، به این باشگاه باز می گردد.

یک جانشین غیرمنتظره برای راموس و واران در رئال

به گزارش "ورزش سه"، خسوس وایه خو تابستان 4 سال پیش بود که از ساراگوسا به رئال پیوست و پس از یک دوره حضور قرضی موفق در فرانکفورت به رئال برگشت ولی مورد اعتماد زیدان قرار نگرفت.

 

 

1465345

 

 

وایه خو زمانی کاپیتان تیم های زیر 19 و زیر 21 ساله های اسپانیا بود و در رئال از او به عنوان فرناندو هیه روی جدید نام برده می شد. او با رئال تا سال 2025 قرارداد دارد و سران باشگاه همچنان معتقدند که او در آینده ای نه چندان دور به مدافعی ارزشمند تبدیل خواهد شد.

وایه خو دو سال اخیر را از رئال دور بوده است. او شش ماه قرضی در وولورهمپتون بازی کرد و یک سال و نیم را نیز به صورت قرضی در گرانادا بود.

 

 

1610240

 

 

وایه خو با کاستن از دوران تعطیلاتش و تنها پس از یک ماه از اتمام فصل، در کمپ والدبباس حاضر شده و در حال تمرینات اختصاصی است.

طبق ادعای آاس، وایه خو از لحاظ بدنی و روحی در بهترین شرایط است و می خواهد در تمرینات پیش فصل رضایت کارلو آنچلوتی سرمربی جدید رئال را جلب کرده و ماندنی شود. باد به سمت او نیز می وزد چرا که رافا واران هنوز به پیشنهاد تمدیدش پاسخ نداده و ممکن است در فهرست فروش قرار بگیرد و سرخیو راموس نیز با اتمام قراردادش، به نظر جدا شده قطعی خواهد بود.

 

 

1610241

 

 

در حال حاضر رئال واران، ناچو، ادر میلیتائو و دیوید آلابا را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد و اگر جدایی واران و راموس قطعی شود، وایه خو احتمالا در رئال خواهد ماند؛ با این حال او باید در پیش فصل خودش را به کارلتو ثابت کند.

 

دیدگاه‌ها