کد خبر : 1760788 | 20 خرداد 1400 ساعت 20:14 | 93.5K بازدید | 11 دیدگاه

برتری استقلال در بازی دوستانه و جنجالی

تیم فوتبال استقلال در یک بازی دوستانه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد پیکان عبور کند.

برتری استقلال در بازی دوستانه و جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال استقلال و پیکان امروز طی یک بازی دوستانه در مجموعه ایران خودرو و پشت درب های بسته به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی پوشان موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد خودروسازان عبور کنند.


در این بازی که با هماهنگی سرمربیان دو تیم در دو وقت ۴۰ دقیقه‌ای برگزار شد، ابتدا استقلال توسط رمضانی به گل رسید. در دقیقه 36 پاس خوب آرش رضاوند به آرمان رمضانی رسید که مهاجم آبی پوشان با ضربه ای دقیق توپ را وارد دروازه محمد دریس کرد و نیمه نخست با این گل به پایان رسید.


در نیمه دوم و در دقیقه 50، پاس در عمق مهدی پور برای مطهری با فرار این بازیکن از تله آفساید همراه شد تا این مهاجم با یک شوت از بالای سر دروازه‌بان پیکان، گل دوم را به ثمر برساند.


این گل که در شرایط مشکوک به آفساید وارد دروازه خودروسازان شد، با اعتراض شدید نیمکت پیکانی ها همراه گردید و آنها اعتقاد داشتند که مطهری در آفساید بوده و موفق به گلزنی شده است.


در ادامه حملات پیکان به روی دروازه ثمر داد. علیرضا کوشکی در دقیقه ۵۸ با فرار به عمق دفاع استقلال در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت که در نیمه دوم به جای حسینی وارد زمین شده بود و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.


در ادامه خودروسازان فرصت به تساوی کشاندن بازی را نیز داشتند که رشید مظاهری مانع از گلزنی آنها شد تا در نهایت این بازی با برتری دو بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به پایان برسد.


این بازی علاوه بر صحنه گل مطهری که به اعتقاد پیکانی ها در شرایط آفساید به ثمر رسید، دو اخراجی نیز به دنبال داشت. سیاوش یزدانی، مدافع میانی استقلال و امیر روستایی مهاجم پیکانی‌ها در چند صحنه با برخوردهای شدید فوتبالی با یکدیگر داشتند و در نهایت در دقیقه ٢۵ به درگیری شدید لفظی منجر شد که با تصمیم داور مبنی بر اخراج هر دو بازیکن همراه شد. 


در ادامه با توافق کادرفنی دو تیم، به جای بازیکنان اخراجی دو بازیکن دیگر وارد زمین شدند تا بازی ١١ نفره از سوی استقلال و پیکان دنبال شود.

دیدگاه‌ها