کد خبر : 1760893 | 21 خرداد 1400 ساعت 14:00 | 73.8K بازدید | 4 دیدگاه

دیبالا مقدم تر از کریس

نشانه ای جدید از خداحافظی احتمالی رونالدو با یووه

باشگاه یوونتوس مذاکرات تمدید با کریستیانو رونالدو را جزو اولویت هایش قرار نداده است.

نشانه ای جدید از خداحافظی  احتمالی رونالدو با یووه

به گزارش "ورزش سه"، سومین فصل حضور رونالدو در یوونتوس چندان برای او خوب سپری نشد. او از لحاظ فردی البته توانست آقای گل سری آ شود و از این حیث آمار خوبی هم به جا گذاشت ولی از لحاظ افتخارات تیمی فصل برای رونالدو اصلا مثبت نبود. یووه پس از 9 سال نتوانست فاتح اسکودتو شود و در لیگ قهرمانان نیز مثل سال های گذشته ناکام ماند.

 

 

1610005

 

 

از مدت ها پیش شایعاتی در مورد جدایی احتمالی رونالدو از یووه به گوش می رسد و با توجه به اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد او باقیمانده و در شرایط بد اقتصادی فعلی، دستمزد بسیار بالایی نیز دریافت می کند، جدایی او دور از ذهن نیست.

 

اخیرا رونالدو در تصاویر منتشر شده از مراسم رونمایی از پیراهن فصل بعد یووه دیده نمی شد تا به گمان بسیاری نشانه ای از تصمیم او به جدایی باشد.

در حالی از پیراهن های فصل آینده یوونتوس رونمایی شده که ماتایس دی لیخت، رودریگو بنتانکور، وستون مک کنی، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا پنج بازیکن بیانکونری محسوب می‌شوند که در تبلیغات این البسه حضور دارند و هیچ نشانی از کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود.

 

 

1605443

 

 

امروز توتواسپورت هم گزارش داد که فدریکو کروبینی مدیر ورزشی جدید یوونتوس تمدید با پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی را در اولویت قرار داده و برنامه ای برای مذاکره با رونالدو ندارد. در واقع برای یوونتوس در حال حاضر حفظ دیبالا مهمتر از رونالدو است و گویا به این یقین رسیده اند که فوق ستاره پرتغالی دیگر تمایلی برای ادامه فوتبالش در تورین ندارد. 

انتخاب مکس آلگری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس نیز دلیل دیگر رونالدو برای جدایی است. فوق ستاره پرتغالی فصل 19-2018 از کار زیر نظر آلگری رضایت نداشت که همین موجب به برکناری این مربی شد. این بار شاید نوبت به جدایی رونالدو باشد.

 

دیدگاه‌ها