کد خبر : 1760904 | 21 خرداد 1400 ساعت 15:13 | 25K بازدید | 2 دیدگاه

قانون منع حضور خارجی کار را سخت کرده است

توضیح استقلال درباره ویزای گابریله پین

باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره صادر نشدن ویزای گابریله پین برای حضور در ایران ارائه کرد.

توضیح استقلال درباره ویزای گابریله پین

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته موضوع صادر نشدن ویزای گابریله پین مربی ایتالیایی مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در کادرفنی استقلال حرف و حدیث های زیادی را در پی داشته است.


تاخیر در صدور ویزای این مربی مطرح ایتالیایی و حضور او در ایران، باعث شد تا مجیدی نیز طی مصاحبه ای نسبت به این مساله واکنش نشان بدهد. حالا در پی این اتفاقات، امروز باشگاه استقلال در اطلاعیه ای توضیحاتی را درباره روند حضور گابریله پین در تهران ارائه کرده است.


در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: «در خصوص ویزای گابریله پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی، با مساعدت آقای نامداری مشاور محترم هیات مدیره، اقدامات لازم صورت گرفته و امور بین‌الملل باشگاه از طریق وزارت خارجه پیگیر مساله صدور ویزای ایشان است تا هرچه سریعتر ویزای ایشان صادر شده و به ایران بیایند.»


استقلال در پایان این اطلاعیه آورده است: «لازم به ذکر است به دلیل ممنوعیت جذب مربی خارجی، اخذ ویزا از مسیر معمول فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش امکان پذیر نیست و به همین دلیل روند صدور ویزای ایشان کمی زمان بر شده است.»


باید منتظر ماند و دید این مربی ایتالیایی که قرار است تا پایان فصل به عنوان مشاور فرهاد مجیدی کارش را جلو ببرد، چه زمانی به ایران سفر می کند.

دیدگاه‌ها