کد خبر : 1760981 | 21 خرداد 1400 ساعت 22:09 | 66K بازدید | 2 دیدگاه

خاص‌ترین قابِ شادیِ پیروزی 10 گله ایران (عکس)

مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران پس از مصافِ دشوار برابر بحرین که برای دقایقی بازی کرد، در مقابل کامبوج به ترکیب اصلی بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت پورعلی گنجی در دیدار برابر هنگ کنگ سبب شد تا این بازیکن که یکی از نفرات کلیدی تیم ملی در سال های اخیر بوده، فرصت حضور در ترکیب 11 نفره را به دست نیاورد و از سوی دیگر نمایشِ خوب محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که یک تورنمنت بسیار موفق را نیز در رقابت های سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرده بودند، سبب شد تا در مقابل بحرین هم دراگان اسکوچیچ از همین دو بازیکن در قلب خط دفاعی تیمش بهره ببرد.


اسکوچیچ اما در دقیقه 83 مصاف با بحرین و پس از اینکه کنعانی زادگان با دریافت کارت زرد، در خطر محرومیت قرار گرفت، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم شنزنِ چین را جایگزین او کرد و او هم با نمایش خوب و با اعتماد به نفسی که ارائه کرد، اجازه نداد جای خالی کنعانی زادگان به چشم بیاید.


در مقابل کامبوج شجاع خلیل زاده مانند دو بازی قبلی به ترکیب اصلی راه یافته بود ولی کنعانی زادگان که با دریافت کارت زرد مقابل بحرین در خطر محرومیت قرار داشت، از ترکیب بیرون ماند و مدافع شماره 8 ایران زوج خلیل زاده شد.


بازیکنان خط دفاعی ایران در مصاف با بازیکنان کامبوج مشکلی در خط دفاعی نداشتند و با فراغ بال در حملات شرکت می کردند و همین موضوع هم سبب شد که هم خلیل زاده موفق به ثبت اولین گل ملی اش شود و هم پورعلی گنجی با یک ضربه سر تماشایی دروازه تیم کامبوج را باز کرد.

 

1611012

 

این یکی از خاص ترین جشن گل‌های بازیکنان تیم ملی در پیروزی 10 گله مقابل کامبوج بود و نشان از اشتیاق پورعلی گنجی پس از گلزنی و انگیزه بالای این بازیکن دارد، که احتمالا در مصاف با عراق هم به کمک اسکوچیچ خواهد آمد.

دیدگاه‌ها