کد خبر : 1761149 | 22 خرداد 1400 ساعت 17:50 | 30.1K بازدید | 8 دیدگاه

مصدومیت مهاجم سرخ‌ها و آماده باش به عبدی

مغانلو؛ علامت سوال پرسپولیس مقابل تراکتور

مصدومیت شهریار مغانلو در فاصله یک هفته مانده به دیدار سوپرجام به چالش ذهنی و تاکتیکی پرسپولیس برابر تراکتور تبدیل شده است.

مغانلو؛ علامت سوال پرسپولیس مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکلاتی که پرسپولیس در خط حمله خود در ابتدای فصل دنبال می‌کرد، جذب شهریار مغانلو در پنجره زمستانی و پایان محرومیت عیسی آل کثیر، یک زوج هجومی قابل اعتنا را برای یحیی گل محمدی و هواداران این تیم شکل داده بود که صعود آنها به مرحله بعدی لیگ قهرمانان و حضور در کورس مدعیان اصلی قهرمانی این فصل را بهمراه سپاهان در پی داشت.

 

اکنون اما در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل تراکتور در سوپرکاپ، خبر مصدومیت شهریار مغانلو به دغدغه نگران کننده کادرفنی این تیم تبدیل شده است. مغانلو که کار را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با ثبت 4 گل خاتمه داده بود و در لیگ برتر نیز توانسته بود طلسم خود را بشکند، یکی از امیدهای این تیم برای موفقیت برابر فاز دفاعی تراکتور محسوب می‌شد که البته وضعیتش برای این دیدار نامشخص است.

 

مغانلو که در دیدار برابر ذوب آهن نیز با مصدومیت مواجه بود و به همین خاطر با تصمیم کادرفنی در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود، با توجه به نیاز تیم در اواسط نیمه دوم وارد زمین شد و خیلی زود نیز توانست تیمش را به گل در فولادشهر برساند. او البته اینبار در روزهایی که لیگ برتر به دلیل دیدارهای انتخابی جام جهانی تعطیل است، در تمرینات گروهی آسیب دیده و اکنون تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد و بر این اساس شاید دیدار مقابل تراکتور را نیز از دست بدهد که این بدترین خبر می‌تواند برای کادرفنی این تیم محسوب شود.

 

با این حال در صورتی که مغانلو نتواند شرایط همراهی پرسپولیس را به دست بیاورد، شاید این فرصت مناسبی برای مهدی عبدی باشد که این روزها در اوج آمادگی قرار گرفته است. او بعد از چند هفته ناکامی، با دبل مقابل شاهین بندرعامری در جام حذفی، سهم زیادی در صعود تیمش ایفا کرد. بعد از آن گلزنی برابر ذوب آهن و در نهایت نیز ادامه درخشش در دیدار تدارکاتی مقابل نفت آبادان با ثبت دو گل نشان می‌دهد که عبدی بار دیگر به روزهای اوج خود برگشته تا بخش زیادی از دغدغه کادرفنی حل شود.

 

باید در نهایت دید کادرپزشکی پرسپولیس قادر خواهند بود شهریار مغانلو را به این دیدار حساس برساند یا شرایط به شکلی پیش خواهد رفت که کادرفنی و هواداران این تیم باید چشم به ساق‌های مهدی عبدی و عیسی آل کثیر برای دستیابی به اولین جام فصل در سوپرکاپ بدوزند.

دیدگاه‌ها