کد خبر : 1761175 | 22 خرداد 1400 ساعت 20:06 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ِ خوش اردوی مشهد برای آبی پوشان؛

پیروزی پرگل شاگردان قلعه‌نویی مقابل ذوب‌آهن(عکس)

تیم فوتبال گل گهر دومین دیدار تدارکاتی اردوی مشهد را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت تا بازیکنان این تیم با روحیه زیادی این شهر را ترک کنند.

پیروزی پرگل شاگردان قلعه‌نویی مقابل ذوب‌آهن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در دومین دیدار تدارکاتی اردوی مشهد، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با ترکیب مهرداد بشاگردی، میلاد ذکی پور، علیرضا آرتا، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، امین پور علی، احمدرضا زنده روح، رضا شکاری، علی دشتی، سعید صادقی و یونس شاکری مقابل شاگردان مجتبی حسینی به میدان رفت و در نیمه اول این مسابقه با دو گل از رضا شکاری به برتری دست یافت.

 

1611367

 

1611368


در نیمه دوم مسابقه باز هم این شاگردان امیرقلعه نویی بودند که نمایش بهتری داشتند و با تعویض های این مربی توانستند دو گل دیگر را توسط منشا و البته اشتباه و گل به خودی مدافع ذوب آهن ثبت کنند. در این نیمه منشا به جای شاکری، عاشوری به جای دشتی و همینطور علیزاده، سهرابیان و آقاجان پور به جای آرتا، برزای و پورعلی وارد زمین شدند.

 

1611366


در سوی دیگر مجتبی حسینی از دو ترکیب متفاوت برای دیدار برابر گل گهر بهره برد و در شرایطی که توانسته بود با گل رضا محمود آبادی بازیکن سابق آبی های سیرجانی تک گل شکاری در نیمه اول را جبران کند، سه گل دیگر دریافت کرد تا با نتیجه 4 بر 1 مغلوب شود. ضمن اینکه گل به خودی سبزپوشان در این مسابقه توسط مسعود ابراهیم زاده ثبت شد.

 

1611364


آبی پوشان سیرجانی که پیش از این مقابل پدیده نیز با گل های شاکری و شکاری به پیروزی 2 بر صفر دست یافته بودند، به زودی اردوی خود را در تهران از سر خواهند گرفت. در سوی دیگر شاگردان مجتبی حسینی روز آینده در دومین دیدار تدارکاتی با پدیده بازی خواهند کرد و سپس به اصفهان بازی می گردند.

دیدگاه‌ها