کد خبر : 1761313 | 23 خرداد 1400 ساعت 14:45 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

مشکلات حل شود، به دنبال لیست خرید می رویم

عبداللهی: ان‌شالله گابریله پین به تیم اضافه می شود!

سرپرست باشگاه استقلال گفت که به حدی این تیم مشکلات دارد که فرهاد مجیدی وقتی برای تعیین لیست خرید ندارد.

عبداللهی: ان‌شالله گابریله پین به تیم اضافه می شود!

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال درباره برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من یک سری کار اداری داشتم و به همین دلیل به اینجا مراجعه کردم. کار بخصوصی نداشتم. جلسه هم قرار است انجام شود ولی محل برگزاری آن در باشگاه نیست و ان شالله برگزار شود و نتایج خوبی از آن خود بگیریم.


او درباره وضعیت تیم نیز گفت: وضعیت بد نیست. مربیان کارشان را انجام می دهند و زحمت می کشند. بازیکنان نیز در حال تلاش هستند و تمرینات خود را برگزار می کنند.


سرپرست استقلال درخصوص حضور مربی ایتالیایی در این تیم گفت: هیئت مدیره در حال صحبت و هماهنگی است و ان شالله ایشان به تیم اضافه می شود.


عبداللهی درخصوص اینکه فرهاد مجیدی گفته او از جیب خودش برای باشگاه خرج کرده است و پول ناهار را پرداخت کرده، گفت: به هر حال این اتفاقات پیش می آید. باشگاه همیشه مبلغ تنخواه را پرداخت می کند و کارها انجام می شود. بعضی اوقات کارها دیر و زود می شود یک نفر بیاد آن مسائل را انجام دهد و چیز عجیبی نیست. ان شالله با حل مشکل امضا، همه چی حل شود.


وی درباره مشکلات عمیق میان مددی و اعضای هیئت مدیره استقلال و میزان آسیب دیدن تیم از این بابت گفت: این مشکل وجود دارد و ان شالله حل شود. اینکه چگونه حل شود را من نمی دانم.


او در مورد اینکه با پایان عمر دولت دوازدهم احتمالا شاهد حضور افراد جدید در باشگاه خواهیم بود و اینکه یکی از دلایل این ناهماهنگی ها، تغییرات زیاد در باشگاه است، گفت: باید این سوال را از دوستان بپرسید. چرا از من می پرسید. من نمی توانم حدس بزنم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. شاید این تغییرات رخ بدهد و شاید هم رخ ندهد.


نصرالله عبداللهی درمورد لیست خرید فرهاد مجیدی برای فصل بعد گفت: بیچاره سرمربی تیم ما به حدی مشکلات دارد که هنوز به این مسائل نرسیده است. مجیدی به دنبال آوردن یک کمک مربی است ولی نمی تواند این کار را انجام دهد. خیلی جریانات و مشکلات بین فرهاد مجیدی با تیم، زمین تمرین و سایر مسائل وجود دارد. باید همه چیز حل شود، بازیکنان طلب دارند و پس از حل شدن این مشکلات، آن زمان مربی می تواند با خیال راحت به دنبال لیست خرید باشد.
او درخصوص اینکه ممکن است هواداران این مسائل را از چشم فرهاد مجیدی ببینند، گفت: فرهاد کاری نکرده است و چرا باید این را از چشم مجیدی ببینند؟ او کار خودش را می کند، وقت گذاشته و تیم را تمرین می دهد.

دیدگاه‌ها