کد خبر : 1761401 | 23 خرداد 1400 ساعت 22:06 | 41.8K بازدید | 1 دیدگاه

تارتار با نفرات اصلی مقابل تیم سابق

پایان ماراتن بازی‌های دوستانه پیکان با پرسپولیس

تیم فوتبال پیکان تهران عصر روز دوشنبه در دیداری دوستانه مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

پایان ماراتن بازی‌های دوستانه پیکان با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در روزهای تعطیلی لیگ برتر فوتبال، برنامه های متنوعی را برای آماده سازی خود در دستور کار داشتند. در این راستا پیکانی ها بازی های تدارکاتی زیادی را نیز انجام دادند که از قضا همه این مسابقات مقابل مدعیان لیگ برتر بوده است.


سرمربی پیکان که همواره نشان داده ابایی از انجام بازی دوستانه با تیم های بزرگ و مدعی ندارد تا تیمش به خوبی در تعطیلات محک بخورد، اینبار هم طی 10 روز گذشته نفراتش را به مصاف گل گهر سیرجان، استقلال تهران و تراکتور تبریز فرستاد.


چهارمین بازی دوستانه پیکان با تیم های سرشناس لیگ برتر اما عصر فردا مقابل پرسپولیس خواهد بود. پیکانی ها در شرایطی فردا آخرین بازی دوستانه سنگین خود را در تعطیلات انجام می دهند که امروز هم با تراکتور بازی کردند. به همین خاطر مهدی تارتار در بازی عصر یکشنبه نفرات ذخیره و بازیکنانی که کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند را به زمین فرستاد.


از این رو این مربی باتجربه که سابقه مربیگری و بازی در پرسپولیس را هم دارد، قصد کرده تیم اصلی اش را فردا مقابل سرخپوشان پایتخت به زمین بفرستد.


بی تردید تقابل مهدی تارتار با یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها یکی از رویارویی های جذاب فوتبال در روزهای تعطیلی لیگ برتر خواهد بود.


گفتنی است؛ دیدار پرسپولیس و پیکان ساعت 19:30 روز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها