کد خبر : 1761427 | 23 خرداد 1400 ساعت 23:47 | 56K بازدید | 4 دیدگاه

درخواست مربی سابق عراق برای شکست ایران

سرمربی سابق تیم ملی عراق با ارسال پیامی به بازیکنان این تیم، از آنها درخواست کرد با شکست ایران، به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند.

به گزارش "ورزش سه"، باسم قاسم سرمربی سابق تیم ملی عراق و فعلی باشگاه النفط، از سرکو کاتانچ مربی اسلوونیایی تیم ملی عراق حمایت کرد و همه هواداران تیم ملی این کشور را نیز به حمایت از وی در رویارویی بعدی مقابل ایران دعوت کرد. دیداری که روز سه شنبه در دور پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار می شود. 


قاسم در مصاحبه ای با وب سایت وین وین گفت: من خیلی صریح می گویم، در مقدماتی جام جهانی قبل از اینکه سطح فنی و کیفیت عملکرد تیم را مدنظر قرار دهیم، باید به پیروز برسیم. در واقع کسب نتیجه، مهمترین چیز است. 

 

 

1611862

 


او گفت: به دست آوردن امتیاز مهم تر از خوب بازی کردن است خصوصاً اینکه ما به دنبال دومین موفقیت تیم ملی فوتبال عراق برای صعود به جام جهانی، پس از صعود به جام جهانی مکزیک در سال 1986هستیم.


مربی سابق تیم ملی عراق گفت: کاتانچ مرد نبرد است و موفقیت خود را تاکنون ثابت کرده است. او صدرنشین گروه خود است و در تعداد زیادی از مسابقات شکست نخورده است. نظرات و انتقادات قبلی من برای زمانی بود که او کارش را تازه شروع کرده بود، اما امروز او یک فرد موفق در تیم ملی است و همه ما باید از او حمایت کنیم.


سرمربی سابق تیم ملی عراق درباره عملکرد نه چندان خوب تیم کشورش در این بازی ها گفت: سطح ضعیف تیم ملی عراق به دلیل سپری کردن دوران ضعیف آمادگی و عدم انتخاب تیم های قدرتمند در بازی های دوستانه است. پایین آمدن سطح تیم ها در لیگ عراق، یکی از دلایل عدم موفقیت اکثر بازیکنان تیم ملی است.


باسم قاسم که در سال 2017 هدایت عراق را برعهده داشت با ارسال پیامی اخلاقی به بازیکنان عراق گفت: من از آنها می خواهم که در بازی مقابل ایران پیروز شوند تا بدون توجه به نتایج سایر گروه ها و بررسی دیگر شرایط راهیبای به دور بعد، صعود به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی به عنوان تیم صدرنشین را قطعی کنند.


او در پایان گفت:  بازیکنان عراقی قبلاً ثابت کرده اند که در تقابل های حیاتی و سرنوشت ساز مسئولیت پذیر هستند و در این چالش ها موفق می شوند. پس آنها می توانند موفق به شکست ایران شوند.

دیدگاه‌ها