کد خبر : 1761472 | 24 خرداد 1400 ساعت 10:28 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

چه یک دقیقه، چه یک نیمه، چه روی نیمکت

تیم ملی و لبخندهایی که روحیه بخش است

بدون شک یکی از دلایل موفقیت تیم ملی در منامه و تا به اینجای کار روحیه همدلی که در اردوی تیم ملی به وضوح قابل درک است.

به گزارش "ورزش سه"، این نشان می دهد اسکوچیچ نقش خود را به عنوان سرمربی تیم ملی به خوبی ایفاء کرده است. به خصوص که در سه بازی سپری شده شاهد نیمکت نشینی بازیکنانی بودیم که پیش تر جز مهره های ثابت تیم ملی بشمار می رفتند و از سویی در منامه و در هر بازی چند بازی به روی سکوها رفته اند. برای قریب به اتفاق بازیکنان تفاوتی ندارد چه یک دقیقه بازی کنند و چه یک نیمه و چه روی نیمکت بنشینند. آنها لبخند به لب دارند و به این باور رسیده اند در هر موقعیتی باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند. بازیکنی که روی نیمکت می نشیند به ظاهر در اتفاقات درون زمین تاثیری ندارد اما با لبخندی که به لب دارد و همین طور روحیه ای که به همبازی اش می دهد و تشویق هایی که می کند تاثیر شگرفی بر اتفاقات داخل زمین می گذارد. 

 

شور و اشتیاقی که اسکوچیچ در اردوی تیم ملی ایجاد کرده پیش تر مورد اشاره مهدی طارمی و سردار آزمون هم بوده؛ این بزرگ ترین مزیت تیم ملی است. آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی اگر با آمادگی روحی و روانی تلفیق نشود نتیجه ای به دنبال خواهد نداشت. خوشبختانه تا به اینجای کار اسکوچیچ در تعیین استراتژی برای مقابله با حریفان هم موفق بوده است و تیم ملی بی صبرانه منتظر بازی با عراق و تمام کردن کار است. 

 

بدون شک بازیکنی که روی نیمکت هم لبخند می زند همانند لحظاتی که در ترکیب تیم قرار می گیرد روزهای موفقی پیش رو خواهد بود چرا که این احترام به اصول است و دور از ذهن است بازیکنی که اصول در فوتبال حرفه ای را رعایت می کند، موفق نشود. لبخندهایی که ما اکنون در اردوی تیم ملی می بینیم یک دنیا ارزشمند است چرا که به ذهن متبادر می کند روحیه ی همدلی در اردوی تیم ملی ملموس است. در هر شرایطی تیم ملی ملزم به استفاده از 11 بازیکن در ترکیب و فرستادن 5 بازیکن به عنوان مهره ی جایگزین است و نقش اصلی را در این موفقیت آنهایی ایفاء می کنند که در کنار این 16 بازیکن یار هستند و روحیه می دهند.

 

1611948

 

1611947

دیدگاه‌ها