کد خبر : 1761509 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:22 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

وحشت در اردوی اسپانیا؛

رودری: از مبتلا شدن به کرونا می‌ترسیم

پس از بروز دو مورد ابتلا به کرونا در تیم ملی اسپانیا، بازیکنان این تیم در وحشت از ابتلا به این بیماری به سر می برند.

رودری: از مبتلا شدن به کرونا می‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، رودری، هافبک تیم ملی اسپانیا، می گوید که در بین بازیکنان این تیم وحشت از مثبت شدن تست کرونا و از دست دادن یورو 2020 موج می زند. سرخیو بوسکتس و دیگو یورنته بازیکنانی بودند که در آُتانه آغاز یورو تست کرونای‌شان مثبت شد هر چند یورنته خیلی زود با منفی شدن تستش توانست به اردوی اسپانیا بازگردد.

ابتلای این دو بازیکن باعث شده است تا اکنون دیگر بازیکنان حاضر در اردوی اسپانیا نیز نگران مثبت شدن تست خود باشند، هر چند تا امروز هیچ مورد دیگری از ابتلا به کرونا در این تیم یافت نشده است.

 

1612023

 

زمین تمرین تیم اسپانیا پس از مثبت شدن تست بوسکتس قرنطینه شد و بازیکنان اسپانیا هر روز تست می دهند تا مطمئن شوند مورد دیگری از ابتلا در بین آنها وجود ندارد. همچنین یک حباب موازی از بازیکنانی تشکیل شده است که زیر نظر کادر تیم ملی تمرین می کنند و آماده اند تا در صورت مثبت شدن یکی از بازیکنان تیم اصلی، جایگزین آنها در یورو شوند.

رودری می گوید که این اوضاع شرایط بسیار پرتنشی را برای بازیکنان تیم ملی اسپانیا رقم زده است و آنها هر روز با اضطراب منتظر نتیجه تست هایشان یم مانند و می دانند که یورو 2020 هر لحظه ممکن است برایشان تمام شود.

رودری گفت: "در چند روز گذشته، هر روز صبح که تست های PCR انجام می شود، این از ذهن ها می گذرد که: "لطفا، لطفا یک تست مثبت دیگر وجود نداشته باشد" اگر این اتفاق بیافتد خیلی بی رحمانه خواهد بود.

وحشت حاکم است، ترس چندانی برای سلامتی مان نداریم چرا که ما جوانیم و بعید است که اتفاق جدی برایم‌مان بیافتد، اما ممکن است یورو را از دست بدهیم.

بوسکتس مبتلا شد، او اصلا هیچ نشانه ای ندارد و حالش هم خوب است، اما خب می دانید که ممکن است به معنای حذف شدن از تیم و شرکت نکردن در یورو باشد.

 

1612025

 

تست دیگو یورنته هم مثبت شد هر چند خوشبختانه نتیجه تست اشتباه بود و او توانست برگردد اما فکر اینکه ممکن است یورو را هر لحظه از دست بدهی، حال بسیار بدی به آدم می دهد، یک غم عمیق. شرایط فعلا همین است، اما می دانیم که این عصر ودورانی است که ما در آن زندگی می کنیم و خوشبختانه الان به نظر می رسد که داریم از این مسئله –شیوع کرونا- بالاخره عبور می کنیم."

اسپانیا امروز در نخستین بازی خود در یورو 2020 از ساعت 23:30 به مصاف سوئد خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها