کد خبر : 1761675 | 25 خرداد 1400 ساعت 11:06 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمید عبداللهی:

با کنترل هوش هیجانی عراق را شکست می‌دهیم

مربی تراکتور مدعی است شاگردان دراگان اسکوچیچ با نمایشی که طی دیدارهای اخیر به جا گذاشته‌اند برد در بازی امشب دور از دسترس آنها نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی مربی تراکتور با اشاره به سختی جدال با عراق و نیاز به تمرکز بیشتر برای دستیابی به نتیجه مقابل این حریف صدرنشین گفت: قبل از بازی‌ اول تیم ملی برداشت این بود که بازی ساده‌ای مقابل هنگ کنگ داشته باشیم که همین‌طور هم بود. البته گرما و رطوبت هوا کار را سخت کرده بود و شرایط را در زمان گره خوردن بازی سخت کرده بود و این مسأله با توجه به عقب‌نشینی هنگ کنگ اتفاق افتاد. به هر جهت این بهترین نسل فوتبال ماست که در هر پستی بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داریم و اگر این تیم صعود نکند به نظرم اجحاف بزرگی در حق فوتبال ایران است.

 

وی افزود: بازی دوم با بحرین نمایش دلپذیری برای مردم ایران بود ولی از بعد فنی برعکس بازی اول ما توانستیم مدل دیگری از بازی را به نمایش گذاشته و با کنترل بازی و ایجاد موقعیت از کناره‌ها که بعد از ورود سامان قدوس توانستیم از عمق هم به آنها حمله کنیم و با وجود مهدی طارمی این روش و مدل بازی تیم ما بعد از عبور از پلن اول بود. بچه‌ها در بازی بحرین توانستند با استفاده از ساختار تیمی مناسب در هجوم و کسب نتیجه یک شب شاد را برای مردم ایران بسازند.

 

1612347

 

مربی تراکتو در ادامه گفت: در بازی با کامبوج دو ایده مطرح بود. اول بحث روحی و روانی بود و بعد بحث فیزیکی. از لحاظ روحی روانی این برد می‌توانست تیم ملی بتواند شرایط روانی خودش را حفظ کند و از نظر فیزیکی هم بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند بازی کردند و در شرایط بازی قرار گرفتند و آمادگی خود را نشان دادند.

 

عبداللهی در مورد بازی پیش رو با عراق توضیح داد: بازی با عراق شرایط متفاوتی برای کادرفنی تیم ما و سخت‌ترین بازی در این گروه است. عراق از لحاظ فیزیکی، فنی و از لحاظ بازیکنان با کیفیت به مراتب بهتر از تیم بحرین است. عراق یک فوتبال احساسی است که علاوه بر بازیکنان تکنیکی بازیکنان احساسی دارد که به حواشی آگاه هستند و آن را خیلی خوب بلد هستند. تیم عراق شبا‌هت‌های زیادی به نیروی هوایی دارد که با تراکتور در آسیا همگروه بود و بازیکنانی در سطح کیفی مناسب دارند و جمیع آنها می‌تواند تیم با کیفیتی بسازد و تیم ما با آرامش و تفکر و با وجود بازیکنان برتر در سطح جهانی از فرصت ها استفاده کند و با ساختار تیمی مناسب و به دور از حواشی بتواند در پایان بازی صعود مقتدرانه‌ای رقم بزند. مسلما در این بازی با کنترل هوش هیجانی قادر به شکست حریف خواهیم بود تا با صدرنشینی و صعود مقتدرانه به مرحله بعدی قدرت خودمان را بار دیگر نشان دهیم.

وی در پایان گفت: تیم ملی اسکوچیچ از لحاظ هجومی نسبت به تیم کی‌روش عملکرد بهتری دارد و نسبت به ویلموتس تیم ساختارمند‌تری است و این جای امیدواری دارد.

دیدگاه‌ها